Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, vooral als ze een beetje een chique uiterlijk hebben en dan met gemaakt de 'echte sportpaarden' voorbij rijden vind ik geweldig
jasmijn78 schreef:mhollander schreef:
Wellicht weet Albert Nap dit? Die wil ZZ-licht gaan starten met een Fjord. Ik neem aan dat hij heeft nagevraagd of dit ook met een pony mogelijk is?

kimhaflinger schreef:Vind het er leuk uitzien!![]()
Vandaag was ik op de manege, waar mijn haflinger staat. En er is ook een meisje met 2 warmbloeden, jaja. En die vroeg mij:"Ga jij nog wedstrijden met die 'knol' ". Ik zei: "Nee. Met Sammoeray (zo heet de pony), en je kunt best gewoon die pony zeggen. Het meisje: "Nee, ik zeg knol.. Want ik weet zeker, dat deze KNOL bij de slager belandt."
Ik voelde mezelf rood worden van woede! Ik ben naar buiten gegaan, met de deur keihard dicht en ben bij haar in de bak gaan rijden.
Lizet1994 schreef:je hebt mensen van dik en dun
en paarden dik en dun
iedereen kan het als die het egt wild
behalve ik

chanwanda schreef:Er zijn idd veel fjorden in hoge dressuur maar het is jammer dat veel juryleden een ideaal beeld hebben van hoe een perfect dressuurpaard eruit moet zien. Die discriminatie moet verdwijnen !
Yamcha schreef:Ik vind zelf een warmbloed gewoon mooier om te zien. Maar dat is iets van mij persoonlijk, niet iets waar een Fjordenrijder zich wat van aan moet trekken.
Ik zie soms Fjorden die heel fijn voor elkaar zijn, en warmbloeden die... eh... minder lekker lopen. Dan hoort de warmbloed lagere punten te krijgen, zo simpel is het.
Maar voor een uitgestrekte draf, die door beide correct is uitgevoerd, zal een warmbloed wss hoger scoren, simpelweg omdat die het meer laat zien. Dat heeft dan niks met partijdigheid te maken, wel met het tonen van het gevraagde.
Ik persoonlijk ben geen Fjordenfan, maar daarom mogen Fjorden van mij best starten...
Kusx_Lisa schreef:Yamcha schreef:Ik vind zelf een warmbloed gewoon mooier om te zien. Maar dat is iets van mij persoonlijk, niet iets waar een Fjordenrijder zich wat van aan moet trekken.
Ik zie soms Fjorden die heel fijn voor elkaar zijn, en warmbloeden die... eh... minder lekker lopen. Dan hoort de warmbloed lagere punten te krijgen, zo simpel is het.
Maar voor een uitgestrekte draf, die door beide correct is uitgevoerd, zal een warmbloed wss hoger scoren, simpelweg omdat die het meer laat zien. Dat heeft dan niks met partijdigheid te maken, wel met het tonen van het gevraagde.
Ik persoonlijk ben geen Fjordenfan, maar daarom mogen Fjorden van mij best starten...
Amen
Is leuk om naar te kijken, leuk die verschillen
bonita_00 schreef:Ik vind het altijd wel leuk als er fjorden meedoen op wedstrijdIs leuk om naar te kijken, leuk die verschillen