even een vraagje, gebrukt dit paard zn rug goed of niet?

ik ben al een tijdje bezig met het trainen, want eerst gebruikte hij zn rug dus niet goed, en had de spieren in zn hals ook op de verkeerde plek.
alvast bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jethafa schreef:was ik net aan het rijden, loopt hij volgens mij helemaal niet goed met z'n nek. Ik zag aan het eind vette dikke spieren, maar niet aan de bovenkant!! Wat moet ik met dit gegeven? Het was niet echt aan de onderkant, maar meer in het midden. Spieren kweken was wel de bedoeling, maar hoort het wel op die plek?
Betteke schreef:Ieder paard kan nageeflijk en dus over de rug lopen. Het is zelfs prettiger voor een paard dan met zijn hoofd in de lucht lopen.
klomp schreef:daar is bokt toch voor...om elkaar te helpen?ik vind dit vele malen beter als wat je anders weleens ziet op bokt..sommigen laten niets van elkaar heel als het "plaatje" niet klopt.
klomp schreef:daar is bokt toch voor...om elkaar te helpen?ik vind dit vele malen beter als wat je anders weleens ziet op bokt..sommigen laten niets van elkaar heel als het "plaatje" niet klopt.
leuk paard lafayette, mooi hoogbenig!! inderdaad mag het achterbeen wat meer eronder en wat meer teugellengte, dan komt het neusje er wat beter uit.
BLK schreef:Betteke schreef:Ieder paard kan nageeflijk en dus over de rug lopen. Het is zelfs prettiger voor een paard dan met zijn hoofd in de lucht lopen.
Dus ook van bijvoorbeeld de oudere paarden ( dan denk ik aan 22 oid)?
superwoman schreef:klomp schreef:daar is bokt toch voor...om elkaar te helpen?ik vind dit vele malen beter als wat je anders weleens ziet op bokt..sommigen laten niets van elkaar heel als het "plaatje" niet klopt.
Ik denk ook dat het komt doordat het niveau hier wat anders is en de vraag van degene netjes en duidelijk is.
Vaak zie je in HAW dat mensen heel trots zijn op hun foto's en eigenlijk daardoor gelijk zeer teleurgesteld zijn als het toch niet zo goed blijkt te zijn. Ook de lezers van zo'n topic, vinden het erg dat de ruiter het zelf niet eens ziet en zijn daarom nogal fel. Ze hebben het dan erg te doen met het paard.
Terwijl als de ruiter zegt dat deze weinig ervaring heeft én open staat voor commentaar de bokkers wél aardig zijn....