lieskehh schreef:iedreeen weet jullie commetnaara allang hoe ze weet nu echt wel hoe je erover denkt je hoeft nite duizend keer te zeggen ELASTIEK IS SLECHT wat jij vindt is da klaar ne ja ze het om wat jullie er van vinden maar dan hoe je niet kei vele keer te reagerenzeg gwn ben er tege klaar niet ooh het is slecht je doet dit je kunt beter stoppen waarom stad je westrijden zo zielig LAAT DAT MEISJE!
Wij zijn hier gewend om inze mening over iets te zeggen en vervolgens te beargumenteren waarom we het ergens wel of niet mee eens zijn. Dat wordt in volwassen kringen als beleefd discussieren beschouwd.
En dan nog iets: dat meisje wil ik best laten, daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om de gezondheid van de pony en die wordt er naar mijn mening op deze manier niet beter op. Zij vraagt ons om onze mening, dan geven we die, in haar belang. Wij zullen echt niet iets adviseren wat slecht voor haar of de pony is. Dat zij het er niet mee eens is, moet ze zelf weten, het is uiteindelijk haar eigen verantwoordelijkheid. Ik voel het echter ook als mijn verantwoordelijkheid om eerlijk te vertellen dat ik het een slecht idee vind, en dat naar mijn mening die instructrice niet weet waar ze het over heeft, logisch gevolg lijkt me dan op zoek gaan naar andere instructie.
Het probleem is alleen dat jullie kwaad worden wanneer wij iets zeggen wat jullie niet uitkomt, en dan gaan schelden. Het gaat dus nu meer om jullie gedrag, dan om dat elastiek, daar zijn we allang uit.