Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Ik een Turkse pizza.
Met sla, knoflooksaus en sambal
Amanda schreef:Ik een Turkse pizza.
Met sla, knoflooksaus en sambal
runningkawa schreef:Ga buiten spelen amanda
Jij bent niet lief
en dadelijk komen er weer een paar voorbij, zie je wel dat je paarjuh snielig is
Citaat:Oke.. ik trek me terug. Het spijt me enorm. Ik had deze topic nooit moeten plaatsen.
Ach, dat is nu ook weer niet nodig. Ik denk dat het wel goed is dat er in dit Topic mensen met overgewicht zich zelf kunnen verdedigen en dat de mensen die ze veroordelen zich bewust worden wat voor schade ze kunnen aanrichten.
Citaat:Laat mij jou even terug op aarde zetten...mensen met overgewicht hebben dit soort topics dus NIET nodig om zichzelf te verdedigen...Als er 1 ding blijkt uit dit soort discussies is de geringe tolerantie van anderen tegenover mensen met overgewicht...en de zwaren onder ons zouden zich juist niet hoeven en moeten verdedigen..
Citaat:Laat mij jou even terug op aarde zetten...mensen met overgewicht hebben dit soort topics dus NIET nodig om zichzelf te verdedigen...Als er 1 ding blijkt uit dit soort discussies is de geringe tolerantie van anderen tegenover mensen met overgewicht...en de zwaren onder ons zouden zich juist niet hoeven en moeten verdedigen..
kees2 schreef:hey daffodil,misschien een idee om op te stappen met omgevallen sonja bakkers??![]()
en ja de sweer is nu super ,laten we uit eten gaan