hij was super braaf, tussendoor een paar keer lekker grazen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
concetto schreef:Dat klopt, ik heb ook nooit leren rijden zonder bit, dus over een hele dingen kan ik dan niet mee praten.
Vind het wel knap, als ik mensen tegn kom bij ons in het bos zonder bit.
Dan kijk ik naar mijn eigen stuiterballetje en denk: No way!!!
e_horse schreef:concetto schreef:Dat klopt, ik heb ook nooit leren rijden zonder bit, dus over een hele dingen kan ik dan niet mee praten.
Vind het wel knap, als ik mensen tegn kom bij ons in het bos zonder bit.
Dan kijk ik naar mijn eigen stuiterballetje en denk: No way!!!
Grote kans dat je stuiterballetje een stuk rustiger doet zonder bit in zijn/haar mond
8veertje8 schreef:Sinds ik dat filmpje op Youtube heb gezien van die man die uitlegde dat je steeds met het bit in je pony's gehemelte prikt denk ik wel anders over het met bit rijden. Maar ik rijd er nog steeds mee en ik probeer gewoon niet te trekken...
e_horse schreef:Don_Zhivago schreef:
Of niet! En dan is het behoorlijk gevaarlijk!
Dan zou je het eerst op de grond op moeten lossen.
Pas als het een beetje veilig is zou je op een paard moeten gaan zitten.
kamsel schreef:Mis zowaar het lijstje van arabesk met dooddoeners, jullie kunnen er wel wat van..
DeMolenhoek schreef:Ach ja, ik wist wel dat ik de grote dooddoener ging zijn, want oh we! Ik rij mijn paard met bit. Tja, leven en laten leven. En als jullie niet zo commentaar willen, moeten jullie het ook niet tot op het ergerlijke af verdedigen.
Don_Zhivago schreef:@ air: als het echt nodig is heb je met bit wel meer controle!
Als je echt de noodrem erop moet zetten heb je met bit meer te vertellen. Tis misschien niet vriendelijk tegenover het paard, maar als het een x echt nodig is om een noodstop te maken omdat mijn eigen veiligheid op het spel staat ben ik blij als er in bit in hangt.
EskeGirl schreef:Don_Zhivago schreef:@ air: als het echt nodig is heb je met bit wel meer controle!
Als je echt de noodrem erop moet zetten heb je met bit meer te vertellen. Tis misschien niet vriendelijk tegenover het paard, maar als het een x echt nodig is om een noodstop te maken omdat mijn eigen veiligheid op het spel staat ben ik blij als er in bit in hangt.
Maar toch, als een paard écht in blinde paniek wegvlucht, dan kan geen bit hem stoppen.