Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MargrietJonk schreef:Dat is nou een goed voorbeeld hierboven. Daar ben ik ook mee bezig. Zie je wel. Ik ben wel gek maar nog niet achterlijk....

Jolliegirl schreef:Dat meen je??
als ik hier met halster aan kom zetten en het draad open doe, gaan ze ruzie maken wie er als eerste het halster om krijgt..
en dat heeft niets met voeren op stal te maken o.i.d want hier staan ze niet op stal...
schijnbaar gewilligheid.. om aandacht

maar die vertikt het om een halster om te laten doen 
terwijl we dit van één paard absoluut niet verwacht hadden, en ik was al op zoek naar een proffecional..
Spicenut schreef:Maar ik ben wel echt benieuwd trouwens, ik heb dat hier al zo vaak zien staan: 'toen was hij er echt 'klaar' voor'/'hij wilde echt aan het werk'/ 'dat paard was er echt aan toe'
Meestal denk ik 'ja,ja, je hebt zelf gewoon bedacht dat dat zo is, en dus wil je het graag zien'. Maar misschien zijn er wel echt mensen die kunnen zeggen hoe ze dat merken aan een paard. Ben ik echt benieuwd naar.
HOE kan een paard dat zeggen als hij/zij in stal staat en denkt hmmmzzz vandaag ben ik er wel ongeveer klaar voor denk ik... zo denkt een beest niet! ik vind die mensen gewoonweg GEEN paardenmensen! voor een paard is het zowiso niet natuurlijk om erop te gaan zitten dus of hij nou 3 , 5 , 8 of 10 is, een paard is er klaar voor wanneer de baas dat zegt...