Tyrza schreef:QQQQ schreef: IK wel, maar Paljassofie niet

.
Maar JIJ suggereert.... :
Nee hoor, ik vestigde enkel wat extra aandacht op de suggestie van Paljassofie:
Paljassofie schreef:en hoe komt het dan dat er in NL meer pro zijn?

Omdat ze een beetje te veel verblind zijn door hun grote voorbeelden misschien? In het buitenland zijn we dus misschien objectiever.
( is maar een idee, geen aanval

)
Kafue schreef:Große Blödzinn. Je wilt niet weten hoe er hier met de paarden gereden wordt.
Ook LDR hoor, en anky is echt niet hun voorbeeld. Want met hier praat ik over Duitsland.
Even voor het gemak vergeten dat bijvoorbeeld Schockemuhle ook zo reed, Isabell Werth.
Wie is de uitervinder van de slof en bekijk maar waar het paardenhoofd zich bevind. Ga toch eens langs het inrijterrein van de springruiters staan.
Tjonge jonge altijd maar anky op de kop geven. Onzin zij is niet de eerste, niet de enige en zeer zeker niet de laatste !!!!!
Janssen als grondlegger van dit systeem man man jongens dat is gewoon niet zo. Denk maar terug denk maar na.
Vraag me af of Schockemuhle nu nog steeds zo vóór is... hij is nu dik met Andrea Ku tsch, die heeft op zijn terrein nu een op klassiek geënte Academie gesticht.
Daarnaast is er ook nog een Nederlandse fervent LDR-fan van het eerste uur zwaar terug gekomen van deze manier van trainen. Komt vast nog wel naar buiten, volgend jaar of 't jaar daarop, maar denk niet dat ik dat mag doen
. Noem het maar even, voor de perspectiefvorming
.
Dreamstreet schreef:Zijn er mensen die de paarden op deze DVD's het predikaat
"Happy Athlete" willen toekennen?
Ik ben bang van wel...
Mireille1970 schreef:Ik kan een verrotte dvd maken over alle takken, trainingen, mensen etc...
Bij sommige trainingen is het echter wel héél makkelijk
.
Mireille1970 schreef:Het blijft appels met peren vergelijken.
Appels en peren kan je op dezelfde wijzes eten hoor.
Je doet hierboven net alsof je LDR moet rijden, omdat het nou eenmaal om sportpaarden gaat. Er zijn echter ook zat mensen die sportpaarden succesvol weten af te richten zonder LDR!
Het verschil zit NIET in de paarden, maar in de MENSEN: Sommigen willen de hele appels of peren eten, de anderen willen moes.