Althans, daar ga ik van uit dat PT dat bedoelt...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:maar of dat nu het beste voorbeeld is van een jong paard rustig opleiden
Lielle schreef:Ah.nee, naar de jonge paarden proeven
Paardentango schreef:
Nee hoor, Anky heeft d'r eigen site, kun je gelijk iets kopen. Via de FEI kun je wat vinden, genoeg te vinden op het net.
QQQQ schreef:Gezien de verhoudingen in deze discussies, zou ik zeggen dat er in NL meer mensen vóór zijn dan tegen. In het buitenland zit je denk ik snel andersom.
De positie "neutraal" is moeilijk in te delen - ze zijn i.i.g. niet tegen...
Paljassofie schreef:Nee, natuurlijk niet. Dat is natuurlijk omdat ze er in het buitenland niets van snappen. Da's toch logisch?en hoe komt het dan dat er in NL meer pro zijn?Omdat ze een beetje te veel verblind zijn door hun grote voorbeelden misschien? In het buitenland zijn we dus misschien objectiever.
( is maar een idee, geen aanval)
QQQQ schreef:Nee, natuurlijk niet. Dat is natuurlijk omdat ze er in het buitenland niets van snappen. Da's toch logisch?
Tyrza schreef:Ben je altijd zo voorspelbaar?Dat zal het vast zijn!
Tyrza schreef:Opvallend genoeg wel steeds door andere mensen...
Zeker als er steeds hetzelfde wordt gesuggereerd
QQQQ schreef:Opvallend genoeg wel steeds door andere mensen...
Tyrza schreef:IK wel, maar Paljassofie nietQQQQ schreef:Opvallend genoeg wel steeds door andere mensen...
Jij doet volgens mij anders al een tijdje mee met deze discussie?![]()
QQQQ schreef:IK wel, maar Paljassofie niet.
Citaat:Nee, natuurlijk niet. Dat is natuurlijk omdat ze er in het buitenland niets van snappen. Da's toch logisch?
Kafue schreef:Wie is de uitervinder van de slof en bekijk maar waar het paardenhoofd zich bevind.
Dreamstreet schreef:
Zijn er mensen die de paarden op deze DVD's het predikaat
"Happy Athlete" willen toekennen?