gigelo schreef:Altijd zonder, en waarom? geen zin in een zweethoofd.... stom he?
Wat wil je nu horen? "Ja, vooral gezien je onderschrift"? Wil ik best voor je neerzetten, hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gigelo schreef:Altijd zonder, en waarom? geen zin in een zweethoofd.... stom he?
sflj schreef:Dat mensen hun hoofd (of de rest) wel of niet willen beschermen snap ik nu wel (na -tig pagina's!)
Naar aanleiding van een paar topics op bokt omtrent de regelwijziging bij de Wran (capverplichting tijdens westernwedstrijden) vraag ik me het volgende af;
Waarom is het verplicht in de maneges / tijdens lessen / wedstrijden?
Als ik letsel overhou na een wedstrijd / les / o.i.d, wordt de schade dan door mijn ziektekosten verzekeraar (want natuurlijk betaald die mijn kosten wel als ik in het ziekenhuis ben beland, óók als ik zonder cap van m'n paard val!) verhaald op de manege-eigenaar, wedstrijd organisator ofzo??
Ben heel benieuwd!
(Als het ergens anders moet staan moet het mod-team het maar verplaatsen, ik weet t niet, sorry!)
sflj schreef:Naar aanleiding van een paar topics op bokt omtrent de regelwijziging bij de Wran (capverplichting tijdens westernwedstrijden) vraag ik me het volgende af;
Waarom is het verplicht in de maneges / tijdens lessen / wedstrijden?
Als ik letsel overhou na een wedstrijd / les / o.i.d, wordt de schade dan door mijn ziektekosten verzekeraar (want natuurlijk betaald die mijn kosten wel als ik in het ziekenhuis ben beland, óók als ik zonder cap van m'n paard val!) verhaald op de manege-eigenaar, wedstrijd organisator ofzo??
sflj schreef:Is dat echt zo, Waratje?
Ik weet wel dat dat wordt beweerd maar is dat wel eens gebeurd?
En wat als ik er in m'n eigen rijbak afdonder dan? Of in t bos? Wordt dan Staatsbosbeheer aansprakelijk gesteld? Of komen er bij de ingang van het bos, aan t begin van de ruiterpaden ook bordjes met 'cap verplicht?'
en op straat? Moet dan de politie er op toezien dat ik een cap draag? Want als mij iets overkomt, wie wordt er dan aansprakelijk gesteld en moet betalen??
Ik ben erg voor 'eigen risico' dus!
Sheran schreef:Ik denk dan alleen maar: 'Hee, die heeft haar cap niet op, wat dom.'.