Amanda schreef:O, enne, om hem bij het opstijgen ook minder te belasten gebruikte ik altijd een krukje.
Zouden meer mensen moeten doen. En niet alleen de zwaardere
Maar bijvoorbeeld de stijve harken

Hier stijve hark die altijd met opstapje opstijgt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:O, enne, om hem bij het opstijgen ook minder te belasten gebruikte ik altijd een krukje.
kees2 schreef:proest!!!!!jeetje barmat ,ij bent en te zwaar en je hebt humor.....zouden dan toch alle dikke mensen gezellig zijn???proest!!!!!jeetje barmat ,ij bent en te zwaar en je hebt humor.....zouden dan toch alle dikke mensen gezellig zijn???proest!!!!!jeetje barmat ,ij bent en te zwaar en je hebt humor.....zouden dan toch alle dikke mensen gezellig zijn???
kees2 schreef:proest!!!!!jeetje barmat ,ij bent en te zwaar en je hebt humor.....zouden dan toch alle dikke mensen gezellig zijn???
Apple schreef:Amanda schreef:O, enne, om hem bij het opstijgen ook minder te belasten gebruikte ik altijd een krukje.
Hier stijve hark die altijd met opstapje opstijgt![]()
opala schreef:Ik vind de boodschap van Marije1984 juist heel positief al gaat de vlieger niet voor elk persoon op.
Amanda schreef:kees2 schreef:proest!!!!!jeetje barmat ,ij bent en te zwaar en je hebt humor.....zouden dan toch alle dikke mensen gezellig zijn???
Dat is toch wat ze zeggen??
Vind dunne mensen ook regelmatig chagrijnig kijken.
Komt vast van al dat diëten
Die hoor je toch ook regelmatig??
kees2 schreef:Yep dat zeggen ze...en alle homo's zijn ook leuk..
Marije1984 schreef:opala schreef:Ik vind de boodschap van Marije1984 juist heel positief al gaat de vlieger niet voor elk persoon op.
Ik bedoel het ook positief en ik besef echt wel dat niet iedereen het kan ivm met medicatie of dom weg door stres. Misschien niet altijd even handig getypt
Marije1984 schreef:Nah heb mijn bril ook niet op
Marije1984 schreef:hahaha. Tja en dan ben ik ook nog opticien.
Snoevie schreef:volgens mij word de discussie inmiddels al wat vriendelijker,zou leuk zijn als het op deze toer door kon gaan,ipv dat modder gegooi!
en natuurlijk blijft het feit dat de beste sonja bakkers aan wal staan
@marije1984: daarom moet je zeker op internet heel goed oppassen wat je typt,omdat iemand je gezichtsuitdrukking niet ziet en je stem niet hoort.
ik geloof wel dat het niet kwaad bedoeld is wat je typte,alleen is het voor sommigen gewoon heel kwetsend,omdat je ook buiten het paardrijden eeuwig word aangekeken als je niet voldoet aan het ideale figuurtje
Snoevie schreef:volgens mij word de discussie inmiddels al wat vriendelijker,zou leuk zijn als het op deze toer door kon gaan,ipv dat modder gegooi!
en natuurlijk blijft het feit dat de beste sonja bakkers aan wal staan
@marije1984: daarom moet je zeker op internet heel goed oppassen wat je typt,omdat iemand je gezichtsuitdrukking niet ziet en je stem niet hoort.
ik geloof wel dat het niet kwaad bedoeld is wat je typte,alleen is het voor sommigen gewoon heel kwetsend,omdat je ook buiten het paardrijden eeuwig word aangekeken als je niet voldoet aan het ideale figuurtje
Apple schreef:Hier stijve hark die altijd met opstapje opstijgt![]()
runningkawa schreef:Volgens google een gewichts consulente uit spierdijk