xSlvna graag op je postgedrag letten. Het zou me spijten om je een PB te moeten sturen, gezien de gevolgen daarvan. Blijf alsjeblieft aan de veilige kant van discussies.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
brighteyes85 schreef:Antwoord van de Arts is: JA, maar er wordt geen officieel standpunt ingenomen door de medische wereld omdat iedereen het plezier van het rijden wordt gegund
Desiree schreef:brighteyes85 schreef:Antwoord van de Arts is: JA, maar er wordt geen officieel standpunt ingenomen door de medische wereld omdat iedereen het plezier van het rijden wordt gegund
Maar het plezier van de een gaat ten koste van de ander...... namelijk van het paard. En paarden hebben geen stem, die kunnen niet klagen. Dus kiezen we voor de weg van de minste weerstand, het plezier van de mens!
Desiree schreef:bruintje123 schreef:Ja bij obees misschien. Maar dat hoort niet op de paard.
Maar ook die mensen willen rijden. Ik ken zo iemand. Wil wel afvallen, maar doet het alleen niet. Vindt zichzelf geen snoeper maar bakt wel de ene taart na de andere. Mensen beschikken vaak gewoon niet over zelfkennis.
Desiree schreef:brighteyes85 schreef:Antwoord van de Arts is: JA, maar er wordt geen officieel standpunt ingenomen door de medische wereld omdat iedereen het plezier van het rijden wordt gegund
Maar het plezier van de een gaat ten koste van de ander...... namelijk van het paard. En paarden hebben geen stem, die kunnen niet klagen. Dus kiezen we voor de weg van de minste weerstand, het plezier van de mens!
bruintje123 schreef:Van mij zou het mogen.
Zou ook best eens een test willen. Een gemeten test dan met een slanke ruiter op mijn paard en dan ik.
Er heeft voorheen wel eens een slanke ruiter opgezeten en daar liep hij duidelijk niet beter bij.
Maar heeft dat dan te maken met dat het paard mij kent en voor bij gewoon beter zijn best wil doen ondanks ongemak.
Of kan hij mijn 80 kilo gewoon goed aan zoals ik zelf denk.