Equimotion schreef:murphy102 schreef:Verdieping en jarenlange rij-ervaring onder de juíste begeleiding, Equimotion. Bij Anky en Edward heb ik vooral geleerd hoe het níet moet en ik het níet wil.
O wat leuk dat je bij Anky en Edward hebt getraind! Wanneer was dat?
En wie was je andere trainer dan?
@Moll ik heb ook al eens gezegd dat een stille had niet dood is (want stil tov de mond, niet tov de ruiter)
Maar dan nog is afknikken wat anders dan nageven. Dus als Askja die twee begrippen al door elkaar haalt heeft het niet eens zoveel zin om verder te gaan.
Eén van de ... was Piet Oothout. En jij ...???
Bij Anky trainen, geen haar op mijn hoofd. Ik heb geen les van haar nodig om er achter te komen waar zij voor staat. Heb ook heel veel clinics van haar gevolgd, niet omdat ik haar zo goed vind, maar om antwoorden te krijgen die ze vervolgens niet wilde/kon beantwoorden, want als je haar niet naar de mond praat en "moeilijke" (kritische) vragen stelt, ben je "lastig" en zal ze geen vraag meer van je beantwoorden.
Ik zal nooit mijn paarden aan haar lessen bloot stellen.
Vóór de komst van Sjef was ze een geweldige klassiek opgeleide amazone ...
En verder, verdiepen in die trainingsmethode van hun en dat doe je -gek genoeg- níet bij hen, want daar krijg je geen eerlijk plaatje voor gesteld.
En ik heb zo het idee dat dit nu net wel jouw achtergrond is.
Vertel eens, wat de meerwaarde is hiervan ipv de KR af te branden, want inhoudelijk heb ik jou nog niet veel horen zeggen.