Citaat:Dat zei ik en als je wat beter leest snap je mijn bericht beter denk ik
ik lees inderdaad een beetje snel omdat er zoveel berichtjes komen . zal hem nog een keer lezen , sorry !:)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loveidefix schreef:tiwi1969 schreef:
Die is leuk, dat zou betekenen dat mijn Groninger van 700 kg een gewicht kan dragen van 140 kg. Zadel: 10 kg. Ik weeg zelf 95, dan kan ik er nog lekker 35 kg aan eten en verantwoord op mijn paard zitten.![]()
No way!
Liever zou ik er 10 kg af hebben, maar met een levenslang eetprobleem is dat niet makkelijk.![]()
Momenteel rijd ik niet veel, niet omdat mijn paard mij niet aan zou kunnen, maar omdat ze met een veulen in het land loopt en een ernstige koliek aanval heeft gehad.
Ja dat klopt precies!![]()
Dus damen van 95 kilo, koop een groninger
LinsxDot schreef:Ik zie het niet als een lachertje maar mijn haf heeft totaal geen last van mij ik stuiter niet ik rij gewoon normaal en hij heeft prima naar ze zin hoor.
En die 70 kilo dat ik weeg kan hij prima aan hoor vind jou meer overdrijven dan ik hoor.
Ik kom ook niks meer aan dan kan het idd niet nee maar zo kan het perfect en niemand die mij er van houd hoor.
maar zo te lezen heb je hem wel gelezen loveidefix schreef:LinsxDot schreef:Ik zie het niet als een lachertje maar mijn haf heeft totaal geen last van mij ik stuiter niet ik rij gewoon normaal en hij heeft prima naar ze zin hoor.
En die 70 kilo dat ik weeg kan hij prima aan hoor vind jou meer overdrijven dan ik hoor.
Ik kom ook niks meer aan dan kan het idd niet nee maar zo kan het perfect en niemand die mij er van houd hoor.
voor de 3e keer, wil je alstjeblief nog een keer mijn post doorlezen?
Je hebt het verkeerd gelezen heb ik het idee.
ik heb ook 2x op je gereageert dus die kun je ook nog lezen.
LinsxDot schreef:loveidefix schreef:
voor de 3e keer, wil je alstjeblief nog een keer mijn post doorlezen?
Je hebt het verkeerd gelezen heb ik het idee.
ik heb ook 2x op je gereageert dus die kun je ook nog lezen.
Jij vind dat ik de gezond heid van me paard een lachertje vind.
Maar dat zie je dan verkeerd hoor.
Ik loop hard ik rij paard ik fitness ik doe aan sonja bakker maar niks helpt.
en kom ook niet verder aan dus heb niet het idee dat mijn pony er zo een last van heeft
LinsxDot schreef:Ik zie het niet als een lachertje maar mijn haf heeft totaal geen last van mij ik stuiter niet ik rij gewoon normaal en hij heeft prima naar ze zin hoor.
LinsxDot schreef:Ik weeg 70 kilo ja.
Ik vind het gewoon triest dat mensen "dikkere" mensen minder vinden enz.
En snap ook heus wel dat heel dik iemand niet op een klein dun ponytje kan maar meeste mensen met verstand weten dat ook heus zelf wel.
dan koop je een groot sterk paard
een vriendin van mij is ook stevig, maar die rijd heerlijk op een tinker met behoorlijke bespiering en gewicht, gaat super
loveidefix schreef:LinsxDot schreef:Ik weeg 70 kilo ja.
Ik vind het gewoon triest dat mensen "dikkere" mensen minder vinden enz.
En snap ook heus wel dat heel dik iemand niet op een klein dun ponytje kan maar meeste mensen met verstand weten dat ook heus zelf wel.
Dat is ook precies wat ik de hele tijd probeer duidelijk te maken![]()
Maar als je weet dat je 95 kilo weegt en geen mogelijkheid hebt om af te vallen dan koop je toch ook geen
welshje om op te rijdendan koop je een groot sterk paard
![]()
En ik vind persoonlijk dikkere mensen helemaal niet minder hooreen vriendin van mij is ook stevig, maar die rijd heerlijk op een tinker met behoorlijke bespiering en gewicht, gaat super
Maar, blijft lastig. xNursiex schreef:@ Ts: tegen beter weten in ga ik maar weereens reageren. Maar je schrijft: dit is niet bedoelt voor mensen die dik zijn door medicatie, maakt dat wat uit voor je paard dan? Voelt hij die kilo's minder? Je hele standpunt gaat zo toch al de mist in?
Ik ben te zwaar, niet mega maar er morgen wel wat kilo'tje af. Ben ik nu ook mee begonnen, mede omdat ik gewoon een mooi plaatje wil vormen met mijn paard en mijn conditie op peil wil houden. Hij traint, dus ik ook. Voor wat hoort watMaar, blijft lastig.
loveidefix schreef:xNursiex schreef:@ Ts: tegen beter weten in ga ik maar weereens reageren. Maar je schrijft: dit is niet bedoelt voor mensen die dik zijn door medicatie, maakt dat wat uit voor je paard dan? Voelt hij die kilo's minder? Je hele standpunt gaat zo toch al de mist in?
Ik ben te zwaar, niet mega maar er morgen wel wat kilo'tje af. Ben ik nu ook mee begonnen, mede omdat ik gewoon een mooi plaatje wil vormen met mijn paard en mijn conditie op peil wil houden. Hij traint, dus ik ook. Voor wat hoort watMaar, blijft lastig.
ik vind het super dat je voor je paard en jezelf gewicht wil verliezen!![]()
en idd met het stukje dat ik dik heb gemaakt ben ik het helemaal eens, dat maakt niet uit voor je paard.
Patriesja schreef:liesjecryos schreef:Om te beginnen gooi sonja bakker de deur uit en ga na een dietist.Eentje die verstand van haar vak heeft.
Even Offtopic: Dat is ook weer niet helemaal waar.... Ik ben er VEEL mee afgevallen 5 jaar geleden en weeg nog steeds hetzelfde als 5 jaar geleden![]()