horseyfries schreef:Het is net zo flauw als elke andere post die een ruiter of paard veroordeelt op basis van een foto.
Ik veroordeel nergens een paard van een foto, heb alleen gezegd dat ik geen kippenvel krijg van de proeven van Edward en Totilas op basis van beelden. Ook heb ik gezegd dat ik al jaren geen kippenvel meer krijg van dressuurcombinaties, dus ook niet van Don Charly. Nergens heb ik kritiek geleverd of gezegd dat ik geen respect heb voor de prestaties die ze leveren.
Don Charly haalde ik aan na een vraag of ik van het paard Totilas dan niet gecharmeerd was en ik haalde Charly aan als voorbeeld van een paard die voor mij wel de wowfactor heeft en dat heb ik bij Totilas eenvoudigweg niet. Dat ging dus over het paard zelf.
De opmerkingen die hier nu steeds geplaatst worden dat je eerst iets zelf moet kunnen voordat je mag zeggen of je iets mooi of niet mooi vind zijn wat mij betreft nonargumenten. Ik heb nog nooit een nummer 1 hit gescoord, mag ik nu ook niet meer zeggen dat ik bepaalde nummers of muziekstijlen niet mooi vind?