Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrza schreef:Ik mag HOPEN dat daar wel wat verschil in zit ja...Ja maar of je nu een B jury of een GP jury hebt... ook DAAR zit verschil in.
Anyway, ik ben weg.... naar de jurycursus...
Tyrza schreef:Nee hoor, daar twijfel ik niet aan. Dat ze deels in de zelfde valkuilen trappen echter ook niet.Nog even dan
Als je DAAR aan twijfelt Q, dan is het eind toch een heel eind zoek hoor...
Weer een reden om naar het GDF te zijn gegaan...
SuperPepeijn schreef:Niet persé, maar vaak gaat show wel ten koste van kwaliteit. Over DIE show heb ik hetAls er meer show is, wilt dat niet zeggen dat er gelijk ook minder kwaliteit is Q
SuperPepeijn schreef:Kan jij een aantal voorbeelden noemen waar niet zo is gejureerd? Kan jij 8-en verklaren voor het show-uitstrekken zoals ik hierboven beschreef? Of voor bijv. piaffes en passages zonder gewicht op de achterhand? Voor uitgestrekte gangen waar de neus hooguit OP de loodlijn komt? Voldoendes, of nèt onvoldoendes voor een stap die geen stap is? Etc, etc.Q kan jij een aantal voorbeelden noemen in de GP klasse waar volgens jou op deze manier is gejureerd?
SuperPepeijn schreef:Een goed verstaander leest eruit dat het antwoord "Ja" is en haalt er nog wat extra info uitJe beantwoord een vraag met een vraag.
Een strategie die na 227 pagina's een beetje suf wordt
Goofy44 schreef:Door de week langs wat stallen met een prive paard langs voor wedstrijdpuntjes en je sprokkelt in korte tijd de winstpuntjes bij elkaar. Dat is goed voor de verkoopprijs van een paard..... Of het goed is voor het paard is een ander verhaal. Het kan in ieder geval snel. Het hele systeem is gebaseerd op een virtuele realiteit.
Tyrza schreef:Ja maar of je nu een B jury of een GP jury hebt... ook DAAR zit verschil in.
Anyway, ik ben weg.... naar de jurycursus...
SP schreef:De uitzondering die de regel bevestigt dan misschien? (+ Don zei ook "weinig"Dat ligt dan misschien toch een beetje aan jou marcello, ik kan me een foto van wouter24 herinneren van deze combi waar het been er echt mega onder kwam.
andafries schreef:Vat eens samen?Deze discussie is weer goed op dreef !!!!
Hebben jullie de hoefslag van deze week al gelezen ???
Vooral dat stuk van Albert Voorn hoe hij denk over de dressuur (en springen) van tegenwoordig . Eigenlijk ben ik het wel met hem eens !!! Zou leuk zijn als hij ook op bokt mee ging discusseren
over dit onderwerp .
SuperPepeijn schreef:Dat ligt dan misschien toch een beetje aan jou marcello, ik kan me een foto van wouter24 herinneren van deze combi waar het been er echt mega onder kwam.
QQQQ schreef:Voor welk niveau ben jij bezig, Tyrza?