En doet het braaf.
Vandaag grijns moment.. 4 jaar oud.. maanden niets gedaan...4e x er weer op..
This is me and my Hepsie
. Dit is voor mij vertrouwen van haar kant naar mij toe en van mijn kant naar haar toe.
https://www.facebook.com/video.php?v=93 ... =2&theater
(oh en gisteren samen met mijn zwartje en stalgenoot op een Clydesdale de storm getrotseerd en naar de verenging gereden, wel even ivm code oranje onze oranje reflectie dekens voorzien van extra touwtje onder de staart, aan de andere hangen de lampjes. Ook dat is vertrouwen. )
En als ze me voorbij willen lopen oid: ff een stuk in z'n achteruit
maar niet verrassend. Ik heb die 2 nooit echt een fijn beeld zien geven. Of ze het wel of niet zien aan de top? Geen idee. Ik zie het echter niet snel veranderen, ookal gaan ze het wel zien. Het gaat allemaal om financiële belangen. 4-jarige paarden moeten al enorm presteren. Hengsten moeten zichzelf zsm bewijzen om extra op te leveren voor de dekdienst. Zo wordt er geld aan verdiend, niet door jarenlang te investeren in een degelijke training.
Ik heb vroeger ook 2 fjorden gehad en soms mis ik die heerlijke karakters best wel eens. Nu heb ik heel veel geluk met de 2 warmbloeden die ik nu heb maar het is toch compleet anders.
.
gedacht en gedaan. Had aan begin van les willen uitleggen wat we kwamen doen, maar kwam er niet van
.
.

En God! Wat een verschrikking de eerste keer terug rijden.. Helemaal terug bij af