Simpelman schreef:welke stukje bedoel je ?Mooi stukje @Peetsap.
.
Wil n.l. hier niet met de eer gaan strijken die voor Eveline & Sandra is bedoeld.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simpelman schreef:biscaya schreef:Vandaag had het paard de race modus aan pfff..Zo lastig haar dan uit te schuiven!! Ik kom dan eigenlijk niet verder dan iets verder dan boeghoogte..De stap lukte me uiteindelijk wel goed..
Ik rij dan maar veel kleine Voltes totdat ik weer voel dat ik iets uit kan schuiven!
Dus Simpelman help!!
DE vraag is dan: doos>rijbaan>doos?
Als het antwoord bevestigend is dan is mijn antwoord: paddock>buitenrit>paddock; paddock>obstakels>lekkere galop>paddock; paddock>rijbaan>paddock; paddock>20km stappen>paddock; enz..
DarkoFoitzik schreef:nee precies, Het ergste vind ik nog de onregelmatigheid van alle gangen. ook in een simple stap, laat stan draf of gallop. die hoofd-hals-houding kan ook echt niet fijn zijn. heel ongemakkelijk om naar te kijken
Horseware schreef:Stoer hoor Starbreeze![]()
Hier ook een bloedpaardje: Manolito. Hij is een Libero H x Marinier. Pittig bloed en enorm snel over de zeik. Dit is de eerste rijmethode die hij echt accepteert.
Timo is compleet anders, maar die begint zich wel erg goed te voelen en begint pittiger en voorwaartser te worden (op een goede manier). Ook gaf ik laatst iets te veel linkerbeen. Ik kreeg meteen een schop naar achteren met dat beenDus meneer laat het tegenwoordig ook duidelijk zien als hij het er niet mee eens is