Ik kreeg via de pb de tip om mijn paard anders eerst op pijnstillers te zetten. Dan kan ik kijken of hij beter gaat lopen. Dat vind ik ook wel een goede. Ik ga het morgen met de veearts bespreken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Starbreeze schreef:Tx Woestijnde zadelmaker was er gisteren voor een check en die kon haar ogen niet geloven
Ik ben vorige maand met het zadel al daar geweest omdat het niet meer goed lag, hebben ze het aan de hand van foto's en mijn beschrijving al flink gevuld. Gisteren was de check op het paard, hadden ze nu pas tijd voor, en zijn de puntjes op de i gezet. Het stukje bij de trapezium is niet meer gevuld, dat had hij dus zelf gedaanhet is vanuit het midden naar achteren gevuld zodat het weer in balans ligt nu.
!
biscaya schreef:Vandaag had het paard de race modus aan pfff..Zo lastig haar dan uit te schuiven!! Ik kom dan eigenlijk niet verder dan iets verder dan boeghoogte..De stap lukte me uiteindelijk wel goed..
Ik rij dan maar veel kleine Voltes totdat ik weer voel dat ik iets uit kan schuiven!
Dus Simpelman help!!
DarkoFoitzik schreef:Dit stukje film is van vorige week dinsdag. Dit is de eerste dag op de nieuwe stal. Hij was verrassend relaxed. Het is geen perfect filmpje, ik zal kijken of ik de twee minuten links om en twee minuten rechts nog kan maken.
https://youtu.be/Q-1Er_BRb-8
Brand los
damian23 schreef:DarkoFoitzik schreef:Dit stukje film is van vorige week dinsdag. Dit is de eerste dag op de nieuwe stal. Hij was verrassend relaxed. Het is geen perfect filmpje, ik zal kijken of ik de twee minuten links om en twee minuten rechts nog kan maken.
https://youtu.be/Q-1Er_BRb-8
Brand los
Wat een leuk paard heb jij!! En wat een braverd zo de eerste dag op een nieuwe stal.
Ik zou proberen om je paard nog wat lager in het vwnw te rijden.
biscaya schreef:@starbreeze: kan dr wel aan de lijn laten kletteren maar ze blijft dan doorrennen..Zou zich bijkans doodlopen..
Zaterdag in de les aan de hand gewerkt in jogtempo op de kleine volte dan lukt t wel om verder uit te schuiven..Ik lijk dan meer " controle " te hebben..
damian23 schreef:Ik zag de "bui" al hangen en zat om 9.00 al op het paard. Het komt nu in bakken naar beneden.
Edit: fijn.. vanmiddag weer code geel. Ik had gisteren kantinedienst tijdens code oranje, maar het verbaasde mij echt hoeveel mensen er nog gewoon op pad gaan met de trailer.
biscaya schreef:Vandaag had het paard de race modus aan pfff..Zo lastig haar dan uit te schuiven!! Ik kom dan eigenlijk niet verder dan iets verder dan boeghoogte..De stap lukte me uiteindelijk wel goed..
Ik rij dan maar veel kleine Voltes totdat ik weer voel dat ik iets uit kan schuiven!
Dus Simpelman help!!