Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
detour schreef:Doe dan ook geen uitspraak over onderzoeken mbt DNA achtr je p.c. e.d. en laten we weer ontopic gaan.![]()
Een beetje paardenmens weet dat venijnig met de staart zwiepen, verkrampter lopen en je als paard laten verkrampen met spanning te maken heeft ipv ontspanning en daar hoef je geen deskundige voor te zijn. Jij wel?...
detour schreef:Daar ga ik HELEMAAL in mee...
Maar als je hip wilt zijn en een Anky wannebe bent moet je natuurlijk al wel Z zijn dan, want anders haal je het neit natuurlijk!
(Hoor S vd Laarse nog, zowel ruglier arts als osteopaat in een van haar colleges:" Veel paarden sterven voor hun 7de in Nl omdat ze dan al kapot zijn gereden in de dressuur, versleten, artrose, alles moet snel)...
maar een trend is een trend he?
Esperanza schreef:detour schreef:Daar ga ik HELEMAAL in mee...
Maar als je hip wilt zijn en een Anky wannebe bent moet je natuurlijk al wel Z zijn dan, want anders haal je het neit natuurlijk!
(Hoor S vd Laarse nog, zowel ruglier arts als osteopaat in een van haar colleges:" Veel paarden sterven voor hun 7de in Nl omdat ze dan al kapot zijn gereden in de dressuur, versleten, artrose, alles moet snel)...
Oh, maar das vast nog niet wetenschappelijk bewezen, dus dan telt het niet....
katiavl schreef:Het heeft inderdaad geen zin om verder uitleg te geven, want een discussie waar je telkens aangevallen word is niets waard
Esperanza schreef:detour schreef:Daar ga ik HELEMAAL in mee...
Oh, maar das vast nog niet wetenschappelijk bewezen, dus dan telt het niet....