Sjolvir schreef:Zal je even uitleggen, waar dat weg komt, commentaar op geen cap en schoeisel.
In vorige topics kregen niet cap dragers geen commentaar op hun foto's en mededeling dat schoenen niet veilig waren,
van aantal hele vaste gewaardeerde topic bijdragers.
Persoonlijk vond ik dat een goede gewoonte, eigen keus, zal vast.. Alleen of familie, vrienden etc. dat ook vinden als je in de prak zit weet ik niet.
Hier vorig jaar ook meisje van haar paard gevallen (paard gleed uit), sloeg met hoofd op de straat, hersendood..... (nog tijden geranimeerd geweest)
Geloof dat ze 14 was.....
Wij waren op dat moment hemelsbreed nog geen km verderop aan het buitenrijden....
Zo gruwelijk triest... zo onnodig..... zoveel verdriet...
Persoonlijk ben ik zeer voor cap, heb wel eens gezondigd, dan reed ik met hoedje (cap lag altijd wel in auto, keek eerst in de trailer hoe mevr. haar
bui was).
Zo afdeling belerend bezig zijn trekt zich weer terug.
Ik vind het een beetje apart dat in een topic over nagevelijk rijden geen commentaar gegeven wordt als je niet in bepaalde outfit op het paard zit, maar goed, dat is mijn mening. Maar, als dat dan een probleem is, zet dat dan in de openingspost, die heb ik doorgelezen om te kijken aan welke regels je post moet voldoen en daar staat niets over een cap dragen.