Huertecilla schreef:Lees mijn site héb ik al geantwoord![]()
Die is daarvoor opgezet en wordt daarvoor door sponsors belangenloos beschikbaar gehouden.
Als je daarna meer wil weten is er de literatuurlijst.
Wil je daarna, met een goede basis aan kennis, kunde en begrip, verder in die richting in jezelf investeren, dan kan je een mail sturen.
Als ik dat zinvol acht, steek ik daar dán kwali-tijd in.
Zoals reeds gezegd, ik laat mij niet beinvloeden op dit soort manieren, ik vind het huiverig en achterbaks - alleen maar een manier om te trachten nog meer mensen te 'winnen'. Ik heb al een manier, een manier die dezelfde principes volgt, staat in mijn onderschrift, maar ik denk niet dat je uberhaubt de moeite genomen hebt -dit- in te zien, terwijl ik jouw website wel even ben door gaan neuzen om vergelijk te maken.
Ik doe mijn huiswerk namelijk WEL voordat ik dingen uit de lucht haal.
Ik besef maar al te goed dat je 'tracht' mij in te laten zien wat 'paardenpsychologie' betekend. En weet je waarom ik dit door heb? Ik zal het je vertellen... omdat ik ZELF die stroming al volg!
Ik heb je meermaals gevraagd waar je de onkunde vandaan haalt mij te vertellen dat ik een dierenmishandelaar ben omdat ik niet specifiek JOUW methodes gebruik. Jij blijft vervolgens met het vlaggetje 'mijn site' wimpelen. Nee, zo werkt het niet.
Jij hebt mij nog nooit met mijn paard zien werken. Nee, jij kan niet oordelen of ik sporen/zweep/bit gebruik, want jij hebt mij nog nooit met mijn paard zien werken.
Ook lees jij niet wat ik schrijf, want ik heb dit meermaals aan je uitgelegd, in PB en hier, maar dan nog schijnt het niet tot jouw botte hersentjes door te dringen, dat ik die 'methodes' en 'martelwerktuigen' niet gebruik.
Ik vind het heel kwalijk dat je mij, zonder ook maar mijn paardje en mij samen te zien werken, afschilderd als een dierenmishandelaar, en niet alleen mij.
Oh ja... en even voor de duidelijkheid...
Als een mens intelligenter is dan een paard... waarom is het dan de mens die oogkleppen op heeft? Denk daar maar eens over na.