_Lott schreef:Tarn schreef:@Daisies, ja toen wel. Een groot gedeelte van de manen was dood, het is nu al zeker weer 20 cm langer als op die laatste foto

zonde

Ik vind het zelf ook heel zonde!
_Lott schreef:ze ziet er niet uit als 1.74. eerder als 1.70
je ziet ook niet vaak dat ze die een sterpredikaat geven
je ziet ook wel dat ze wat slap is achter door haar grootte
Als 3 jarige was ze 1m67 en toen heeft ze het sterpredikaat gekregen
Klopt ze is in de achterhand slap, komt doordat ze pas een jaar aan het werk is. (Waartussen we al 3x steeds rust gehad hebben door uierontsteking/gekneuste kogel/droes) Steeds als we net lekker bezig zijn en de bespiering weer wat beter is dan heeft ze wel weer wat. Nu hebben we hopelijk onze portie gehad en kunnen we lekker gaan trainen. Ze is nog steeds aan het herstellen na de droes.
Breghje schreef:Tarn schreef:@Daisies, ja toen wel. Een groot gedeelte van de manen was dood, het is nu al zeker weer 20 cm langer als op die laatste foto

Ik doe dat ook standaard in het voorjaar. Bregh heeft flutmanen, van dat dunne pluis zeg maar. in het voorjaar hangt het op haar schouder dun en futloos te zijn, dan hak ik er de helft af en dan lijkt het weer wat.

Ze heeft ter compensatie wel een fatsoenlijke staart gelukkig
Dat had ik dit jaar dus ook met Auke, nu beginnen de manen echt een volle bos te worden, het hangt nu zelfs naar 2 kanten, dus is toch ergens wel goed voor geweest! Verder heeft ze een ontzettend volle staart als ik die goed uitpluis