Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Al goed ik trek me wel terug
FaberSmid schreef:Dat is zonde, mag ik vragen waarom u niet meer actief bent?
De handleiding is niet alleen voor de ruiters die actief zijn in de sport.
bulck schreef:Met dat grote verschil dat Baucher zijn systeem geen vruchten afworp en de Hollandse school wel. Want dat houdt rekening met net wat meer dan enkel het negatieve wat jullie zo graag willen belichten. Maar kijk wederom verdiep u daar eerst in.
En een zondebok zal er altijd te vinden zijn.
Professor schreef:bulck schreef:Met dat grote verschil dat Baucher zijn systeem geen vruchten afworp en de Hollandse school wel. Want dat houdt rekening met net wat meer dan enkel het negatieve wat jullie zo graag willen belichten. Maar kijk wederom verdiep u daar eerst in.
En een zondebok zal er altijd te vinden zijn.
Vruchten werpt die "hollandseschool" af maar rotte vruchten.
Verdiept heb ik mij daarin, jammer genoeg de voorstanders zijn voor mij, mensen die zich laten leiden door het geld, om sneller paarden af te richten.
Ten koste van het paard, maar gelukkig, dat de fokker alweer het volgende paard klaar heeft staan.
Het is een zeer goed systeem, voor de geldbeurs, van:
Janssen
KNHS
KWPN
Handelaren
Dus kort gezegd wie niet mee doet kan geen graantje mee pikken, omdat Sjefke hun alle in de hand heeft. En de bangerikken zoals stal van Baalen en Bartels lopen er dus snel achteraan, alleen maar om de poen.
Niet in het belang van de paarden, die zijn de dupe, dat weten ze allemaal.
Komt u niet met de paarden worden oud, en een ruiter wil een paard juist lang houden.
Allemaal bullshit.
Wij alle zijn op de verkeerde weg belandt, de combinatie Paard/Ruiter is er niet meer.
Zelfs op de preisuitreiking hebben de LDR ruiters angst.
Leuk Dressuur een paard gehoorzaam maakt???
Dat een paard vertrouwen krijgt???
Dat is allemaal weg met dat geklungel van Sjefke Janssen.
Scoren Scoren nou en als dat het belangrijkste is voor Hyperflexie jockey´s, kan hun geen ruiter meer noemen, dan is het Paard een maschine geworden, en dat is langzamerhand zo, jammer genoeg.
Dan het arrogante van hun, wij zijn uitgestudeerd in de moderne klassieke dressuur.
Gewoon belachelijk, nee die modern klassieke dressuur gaat te langzaam.