Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liberty22 schreef:toch vind ik dat je een beetje voorzichtig moet zijn met zulke uitspraken , hoeveel penny's lezen dit wel niet en ga nu meppen zodra hun paardje uit een of ander verzet tegen pijn bit wat dan ook een klein hopsje voor maakt
liberty22 schreef:ja maar dan springt ie de lucht in toch hij kan echt niet met volle vaart stijgeren , wel omhoog springen ben ik met je eens hoor
liberty22 schreef:mando dat vind ik niet echt academisch van jou![]()
![]()
![]()
suleilitha schreef:Ik denk dat je morgen wel een bericht van Kiwiko zult krijgen.
ik heb je profiel even bekeken, prachtbeessie die Onassa!!!
noekje schreef:Heb wel eens gehoord dat je dan een ei op zn hoofd moet gooien, omdat ze dan denken dat ze hun hoofd stoten en bloeden.
Gelukkig zelf geen steigerend paard, maar hij zou van mij wel een mep op zn hoofd krijgen hoor
.liberty22 schreef:ja dat snap ik ook echt hoor , maar toch vind ik wel dat bokt daar voorzichtig mee moet zijn .
De mensen die veel paarden zadelmak maken komen mischien eens een keer een echte banketstaaf van een paard tegen maar goed hoe vaak komt de gemiddelde ruiter nou zo een paard tegen , over het algemeen zijn zulke paarden best zeldzaam.
een en ander ligt er wel aan WAAR de spines elkaar kussen. Weet je dat toevallig, weet je welke wervels er niet goed zijn?
rug en lendenwervels doen eigenlijk altijd pijn met gewicht op de rug. maar kan weer verbeteren door een hele gerichte training van de rugspieren.
een heel fijn dier
daarom ga ik ook alleen maar op het medische in