Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kadankovitch schreef:Meneer Simpelmans verwaardigd zich niet mij antwoord te geven.
Dat stel ik maar een algemene vraag aan iedereen die in rijkunst geïnteresseerd is: Wat valt U op aan de foto van mevrouw Klimke?
Ik ben benieuwd of de kritische ogen hier iets aan opvalt. Jolien zie jij niets?
Kadankovitch schreef:Meneer Simpelmans verwaardigd zich niet mij antwoord te geven.
Dat stel ik maar een algemene vraag aan iedereen die in rijkunst geïnteresseerd is: Wat valt U op aan de foto van mevrouw Klimke?
Ik ben benieuwd of de kritische ogen hier iets aan opvalt. Jolien zie jij niets?
[***] schreef:Kadankovitch schreef:Meneer Simpelmans verwaardigd zich niet mij antwoord te geven.
Waarom geef je gewoon zelf niet aan wat er aan deze foto te zien is?
Pantykous schreef:De foto is gedraaid, dat maakt het plaatje van het paard ook anders als de horizon recht zou zijn. Het ging hier wel om de zit van de ruiter, niet direct het paard.
Citaat:De vraag is uiteraard gerechtvaardigd. Ik wil echter niet een voorzet geven, dan wordt het te gemakkelijk. Te vaak heb ik, bij stiekem bij lezen, geconstateerd dat de één het van de andere overneemt en er een sneeuwbal effect ontstaat. Ik zou nu gewoon eens willen weten of iemand hetgeen opmerkt wat mij enorm stoort aan dit beeld. Dat is niet tegen iemand persoonlijk bedoeld. Ik ben ook vaak genoeg op iets gewezen, waarvan ik later dacht : "Waarom is mij dit niet eerder opgevallen."
Kadankovitch schreef:Ach [***], ik bedenk me of het überhaupt een goed idee was om deze vraag te stellen, als ik zie welke verwijten me om de oren vliegen. Het zou een interessante discussie kunnen worden. Maar met die ondertoon?
Babootje schreef:Wat ik vind van de foto (en dan mag je wat mij betreft de streepjes weglaten), is dat wat Simpelman alle "moderne" ruiters verwijt (het in 2-en lopen van het paard) hier nu door Klimke mooi wordt gedemonstreerd.
En natuurlijk is het een momentopname
damian23 schreef:....."Wat mij enorm stoort aan dit beeld".....
Ik hou niet zo van hints en neem deel aan dit topic om wat te leren. Maar ik zie niks vreemds. Ook de opmerking van babootje dat het paard in twee delen loopt kan ik niet herkennen (denkbeeldige denkbeeldige lijntjes getrokken). dus ik ben nog steeds heel benieuwd wat jij op die foto ziet. Ik denk dat we daar allemaal wat van kunnen opsteken.
Kadankovitch schreef:Maar je had iets goed door; mij viel iets anders op.