Horseware schreef:Het hals strekken is overduidelijk bevestigd bij Timo en het leuke is dat hij juist nog sneller en mooier zakt (met zijn neus verder voor de loodlijn) als ik hem stukken tussendoor nog wat meer oppak dan op de horizontale lijn. Het schakelen gaat dan wat makkelijker en wat meer van achter uit en daarna kan ik hem juist mooier wegleggen en heeft hij daarbij nog meer balans en veer. Hij gaat dan ook licht schuimen en lekker proesten (doet hij altijd als hij los laat in zijn lijf).
Hier dezelfde ervaring! Als ik een stukje werkhouding heb gereden en hij mag dan even stretchen dan stretcht hij ook echt all the way, met zijn neus praktisch in het zand en id ver voor de LL en daar blijft hij ook gewoon. Terwijl hij voorheen daar niet echt stabiel in was.
Mijn man stond van het weekend even een tijdje te kijken en die viel het zelfs op dat hij krachtiger was van achteren. Hij vond dat hij zich vroeger voortsleepte en nu zie je echt aan de achterkant dat hij zich zelf voortstuwt. Hij krijgt ook mooie ronde billen.