Het is voor doorsnee mens (en daar schaar ik mezelf ook onder) niet te doen die ingewikkelde boeken van oudsher te bestuderen.
Buiten dat zijn er veel mensen meer van het doen, dus een goede instructie en zoals al aangegeven waar vind je die, die volgens het scala les geven.
Weet niet of het al bestaat maar het zou, om een breder publiek te bereiken, een idee zijn om een simpel stappen plan, met begrijpelijke woorden en eventueel voor de visuele ingestelde onder ons DVD's, op de markt te brengen die vanaf punt nul uitlegt wat Klassiek inhoudt, oefeningen.
Iets dat voor velen te begrijpen is en stap voor stap uitgekauwd is in de vorm van "levels".
Het is commercieel, klopt, maar goed, als je een groot publiek wil bereiken is dat wèl de manier.
Je bereikt meer mensen => dus meer paarden die eerlijk gereden worden.
Nou, dan kun je nog een webshop openen met, naslagwerkjes van de levels, allerlei attributen die je eventueel nodig zou kunnen hebben, et voilà.
Clinics door het hele land, zelf je mensen opleiden, dus voor de "leek" herkenbaar wie er de juiste klassieke instructie geeft.
Ik zou zeggen, Professor, met Uw kennis... ik zie mogelijkheden!!!