Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dagie schreef:Zelf een fjord gestart tussen de paarden ( was ook me eerste en laatste dresswedsrijd) maar het was een super beest alleen in vergelijking met een knap warmbloed paard ziet het er niet uit het was net een worst dan..
Kelly_Taco schreef:Dagie schreef:Zelf een fjord gestart tussen de paarden ( was ook me eerste en laatste dresswedsrijd) maar het was een super beest alleen in vergelijking met een knap warmbloed paard ziet het er niet uit het was net een worst dan..
Haha een worst.
Dan had je hem weleens af mogen laten vallen voordat je begon.
En wat betreft het er niet uitzien, misschien had je langer moeten trainen.
?ielsjj_ schreef:Amber_: Als ze kunnen springen etc. vindt ik dat helemaal geen probleem!
.
Kelly_Taco schreef:Dagie schreef:Zelf een fjord gestart tussen de paarden ( was ook me eerste en laatste dresswedsrijd) maar het was een super beest alleen in vergelijking met een knap warmbloed paard ziet het er niet uit het was net een worst dan..
Haha een worst.
Dan had je hem weleens af mogen laten vallen voordat je begon.
En wat betreft het er niet uitzien, misschien had je langer moeten trainen.

jasmijn78 schreef:Romy_Tinky schreef:
Ik wordt zelf niet echt warm van Fjorden. Leuk voor de kar of als rijpaarden voor gehandicapten.
Waarom? Beetje begonnen op jonge leeftijd, van het een kwam het ander en zolang de punten binnenkomen, waarom niet?
Romy_Tinky schreef:Ik wordt zelf niet echt warm van Fjorden. Leuk voor de kar of als rijpaarden voor gehandicapten.
krijg je het vanzelf warm
ook op een koudbloed