Zou dat niet het hele probleem zijn in de paardensport?
Want de basis is dezelfde

Ik heb zelf ooit eens een paar westernlessen gevolgd om mezelf te oefenen in het meer op zit en been rijden

Je doet dingen wat "overdrevener" zeg maar, maar de basis verschilt niks van de dressuursport.
Een springparcours is gewoon een dressuurproef met hier en daar een wat grotere galopsprong:)
Dus springruiters moeten niet miepen over dressuurruiters, imo heb je voor springen toch ook diezelfde basis nodig.
Maar als nou die basis bij iedereen er goed in zou zitten, zou het commentaar al een stuk meer onderbouwd zijn. Maar dat is niet het geval

Anky staat bij bij WEL voor iemand die ontzettend goed kan rijden, anders kom je daar niet, lijkt me

Aan de top komen is 1, aan de top blijven is veel moeilijker.
Anky niet van haar paarden houden? Sali is haar eigendom. En je neemt een risico door zo'n paard in eigendom te hebben... dat doe je niet als het je niet om de paarden gaat.
En ik denk zomaar heel stiekem dat die paarden niet zo vreselijk hun best zouden doen voor het vrouwtje als het vrouwtje niet lief voor ze was, en ze het vrouwtje niet leuk vonden

Prisco is 33 geworden. Dat wordt een paard niet als je er niet goed voor bent. Het gemiddelde sportpaard in NL wordt maar 7 jaar oud. Het lijkt me dat Anky toch wel IETS goed doet dan.
En ja, er zijn mindere momenten.
Tuurlijk. Die heeft iedereen. Maar Anky's proeven zien er wel geweldig uit, ik vind haar kür op muziek iedere keer weer super.
Niemand staat voor mij voor perfectie. Maar Anky streeft wel naar perfectie, en imo doet ze dat verdraaid goed.[/quote]
ja hier ben ik het ook mee eens tuurlijk is ze niet perfecht maar dat is niemand.
en ik weet ook bijna wel zeker dat zij goed is voor haar paarden ander word prisco ook niet zo oud en bonnie is ook al aardig op leeftijd dus ik denk niet dat ze zo verkeerd heeft gereden met die paarden anders hadden ze allang allerlei klachten gehad en waren ze niet zo oud geworden.