Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije1984 schreef:[
<Maar als je wil kan je er wat aan doen.
Citaat:Nou en? Dan doe je er toch een jaar over. Alweer ik zeg niet dat iedereen het moet kan of mag.
<Maar als je wil kan je er wat aan doen. Wil je het niet? Dan toch niet
Marije1984 schreef:runningkawa schreef:Dat jij er wat aan hebt kunnen doen en je moeder er niets aan wil doen
Wil niet zeggen dat het voor een ander ook wel ff makkelijk kan en gaat.
Was dat maar waar.
Dan zag je ook geen mensen met een maatje teveel, want wie vind dat nou fijn?
Waar zeg ik dat het makkelijk is?
Apple schreef:Afvallen is vaak een heel bewustwordings proces.
Het is heel makkelijk om te zeggen "dan eet je toch geen snoep/chips/patat etc." In praktijk werkt dat echter niet zo.
De kloof tussen "weten dat iets niet goed voor je is" en "ook zo handelen" is vaak nogal groot. Je moet eerst zelf weten waarom je gaat eten, is dat compensatie?, stress?, verveling? iets anders? en pas als je dat weet kun je daar iets aan doen.
kees2 schreef:En volgens marije moeten die mensen dan ook stoppen met paardrijden..
mango schreef:@Barmat dat is vreemd dat je dan niet afvalt.....en zwaar kl*te maar heb je dan niet een trage stofwisseling of een trage werking van je schildklier??
en wat betreft de stijve harken sh*t dat ben ik dus ook.........!!!!!!
Marije1984 schreef:kees2 schreef:En volgens marije moeten die mensen dan ook stoppen met paardrijden..
Waar zeg ik dat?
Citaat:Als je weet dat je zwaar te bent en je rijdt paard. Vraag dan niet of je moet gaan dammen of dat je kan blijven rijden. Doe er wat aan. Ga gewoon lekker aan de lijn.
Qimm schreef:Afvallen is echt moeilijk, maar met enige inzet is het w'el te doen. Pas op met wat je eet. Eet met mate en dan mag je best die frikandel eten of een taartje!
runningkawa schreef:Stap maar af Amanda
Maat 46 en rijden, dat kan echt niet hoor, dierenbeul![]()
runningkawa schreef:Stap maar af Amanda
Maat 46 en rijden, dat kan echt niet hoor, dierenbeul![]()
Marije1984 schreef:ik laat iedereen in zijn waarde en moedig de mensen die er wel wat aan willen doen alleen maar aan. Zo niet vindt ik dat ook prima hoor. Zoals ik al eerder heb gezegt gaat het erom dat jij lekker in je vel zit en gelukkig bent. Als dat met overgewicht is is dat toch prima....
kees2 schreef:kees2 schreef:En volgens marije moeten die mensen dan ook stoppen met paardrijden..Citaat:Als je weet dat je zwaar te bent en je rijdt paard. Vraag dan niet of je moet gaan dammen of dat je kan blijven rijden. Doe er wat aan. Ga gewoon lekker aan de lijn.
Marije1984 schreef:[