Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Zou het niet met alle jury sporten zo gaan?
Peetstap schreef:Ach, zolang de jeugd dit soort dingen: https://c5.staticflickr.com/9/8636/2950 ... 7a2b_b.jpg wordt getoond op h. Event als zijnde de "norm & normaal" maak ik me niet druk wat mdr nu wel of niet precies goed of fout doet.
Feit is , dat ik van Marijke het eerste paardje nog moet tegenkomen wat gesloopt of verkl**t is door haar manier van training.
Simpelman schreef:Dit soort zaken moet je wel relativeren.
Er zijn een aanzienlijk aantal mensen die hun paard ongeacht welke methode ook "kapot rijden".
Goed rijden is in de eerste plaats kunnen voelen en gezond verstand en daar ontbreekt het vaak aan.
Simpelman schreef:Dit soort zaken moet je wel relativeren.
Er zijn een aanzienlijk aantal mensen die hun paard ongeacht welke methode ook "kapot rijden".
Goed rijden is in de eerste plaats kunnen voelen en gezond verstand en daar ontbreekt het vaak aan.
DarkoFoitzik schreef:Het is ook een samenwerking tussen ruiter en instructeur. Je kunt uiteindelijk niet zoen wat de ruiter ervaart. Je kunt een goed idee hebben maar je zit er immers zelf niet op. Dan voel je uiteindelijk niet wat er gebeurt. De ruiter moet duidelijk zijn wat hij/zij voelt en dan op een z'n eenvoudig mogelijke manier overbrengen. Dan kan de instructeur, met de expertise die die hoort te hebben, een oplossing formuleren.
Is die communicatie niet duidelijk dat kun je met elke methode een paard in de kreukels rijden.
Citaat:Goed rijden is in de eerste plaats kunnen voelen en gezond verstand en daar ontbreekt het vaak aan.
pol1 schreef:Peetstap schreef:Ach, zolang de jeugd dit soort dingen: https://c5.staticflickr.com/9/8636/2950 ... 7a2b_b.jpg wordt getoond op h. Event als zijnde de "norm & normaal" maak ik me niet druk wat mdr nu wel of niet precies goed of fout doet.
Feit is , dat ik van Marijke het eerste paardje nog moet tegenkomen wat gesloopt of verkl**t is door haar manier van training.
Wat van jou voor marijke geldt, geldt voor mij bij mdr..Inderdaad nog nooit gehoord of gezien dat zij een paard heeft verklooid..Ze zijn er altijd met sprongen op vooruit gegaan..Voor mij meer dan genoeg bewijs dat t werkt!..