LDR, Hyperflexie en Rolkur?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:24

Ok FS welke stallen spreek je nu over... Ik kan me niet voorstellen dat je de smid van Anky, ed of imke bent. Dus concreet, wat zie je dan? Wat heb je ervaren? Maar concreet nu e, dus geen theorie

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:24

Paarden kunnen ook al niet zo goed tegen tocht...

Of ging het daar niet over..?

Heb op de stallen waar ik ben geweest namelijk nog nooit 'gesloten deuren' gezien. maar goed, misschien kwam ik altijd op het juiste moment! :D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:25

Lees wat ik geschreven heb, heeft niks met vroeg donker te maken. Zomers is het tot 22 uur licht, pure onzin wat jullie schrijven.
Hollanders zijn niet gesloten, dat zijn geboren en getogen open Nederlanders die geboren zijn in Noord of Zuid Holland. De hollandse school ruiters, die zijn echter wel gesloten.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:26

bulck schreef:
Ok FS welke stallen spreek je nu over... Ik kan me niet voorstellen dat je de smid van Anky, ed of imke bent. Dus concreet, wat zie je dan? Wat heb je ervaren? Maar concreet nu e, dus geen theorie

Beschreef toch al dat hoefsmeden meer zien, dan alleen maar "hoeven".

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:26

FaberSmid schreef:
Lees wat ik geschreven heb, heeft niks met vroeg donker te maken. Zomers is het tot 22 uur licht, pure onzin wat jullie schrijven.
Hollanders zijn niet gesloten, dat zijn geboren en getogen open Nederlanders die geboren zijn in Noord of Zuid Holland. De hollandse school ruiters, die zijn echter wel gesloten.

Alle nu is het weer een apart ras :D _O-

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:27

FaberSmid schreef:
bulck schreef:

Beschreef toch al dat hoefsmeden meer zien, dan alleen maar "hoeven".

Ja da zou maar erg zijn e _O- , concreet nu, wat?

FaberSmid

Re: LDR, Hyperflexie en Rolkur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:36

bulck dat u door uw onwetendheid onnozel bent kan ik begrijpen. Dat u het verschil niet weet tussen Nederlanders en Hollanders, getuigd daar weer van.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:39

Nou nou... Wat een reactie :\

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:40

Concreet... en zal dit onbeschoft uithalen maar ff negeren.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:42

Mijn excuses, maar het is een belediging tegenover Hollanders wat bulck geschreven had dat Hollanders een apart ras zijn. Gewoon discrimineren, vandaar mijn reactie.

bulck schreef:
Concreet... en zal dit onbeschoft uithalen maar ff negeren.

Lees dan zult u me vast begrijpen.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:45

u moet echt lezen u maakt van hen een apart ras, dus vandaar die reactie. Al wat niet past in jullie referentie is slecht, dat is nu wel duidelijk.

'Hollanders zijn niet gesloten, dat zijn geboren en getogen open Nederlanders die geboren zijn in Noord of Zuid Holland. De hollandse school ruiters, die zijn echter wel gesloten.'

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:54

bulck schreef:

Natuurlijk ik lees verkeerd.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:58

FaberSmid schreef:
bulck schreef:

Natuurlijk ik lees verkeerd.

Ja doelend op uw uithaal naar de nederlanders van de Hollandse school e.

Maar alsnog, concreet wie wat waar wanneer en hoe? :D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:21

Bulck u denk toch zeker niet dat ik mijn klanten openbaar maak, ook voor hoefsmeden is er "zwijgplicht".

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:31

Ik ben er nu niet geheel bij maar gaat dit nu over 'rassen' ipv over de titel waar het topic voor gemaakt is? :+

bulck

Nu krijgen we dat weer, uithalen zonder concrete vb, moeilijk om dan te oordelen e. Dus smid van Sjefke, ed, adelinde, bartels etc ben je dus al niet.

Je mag via pb hoor, maar hier kan je dus wel ervaringen aanhalen, wat zie je verkeerd.

Ayasha
Blogger

het gaat IMO al lang niet meer over de titel :')

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:32

pharagirlke schreef:
het gaat IMO al lang niet meer over de titel :')

Oooh sorry! Ik wou het bijhouden maar de reacties vlogen ZO snel binnen dat ik compleet achterliep/en loop :=

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:33

bulck schreef:
Nu krijgen we dat weer, uithalen zonder concrete vb, moeilijk om dan te oordelen e. Dus smid van Sjefke, ed, adelinde, bartels etc ben je dus al niet.

Je mag via pb hoor, maar hier kan je dus wel ervaringen aanhalen, wat zie je verkeerd.

Van wie ik wel of niet de hoefsmid bent, mag u zelf bedenken ik zwijg braaf.
Zullen we nu weer on topic gaan?

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:34

FaberSmid schreef:
bulck schreef:

Van wie ik wel of niet de hoefsmid bent, mag u zelf bedenken ik zwijg braaf.

ok dan is het enkel een schuilen achter e.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:36

Noemt u maar dat schuilen, ik weet wel beter. En kijk vrolijk verder, dan alleen maar de "hoeven".

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:39

Lees al een hele tijd mee. Ik krijg toch sterk het gevoel dat hier een soort van hetze wordt gevoerd door een aantal personen tegen Sjef Jansen en zijn 'gevolg' (om het maar even oneerbiedig zo te benoemen). Het lijkt me lastig discussiëren met mensen die -zo lijkt het - iets tegen deze mensen hebben.
Ik krijg een beetje het gevoel dat er meer achter zit, maar dat kan ik mis hebben.
Het is een beetje flauw om te roepen dat er van alles gebeurt bij kunstlicht, maar dan verder niet toelichten wie, wat en waar. Dan kan iedereen wel van alles gaan roepen, als je iets niet kunt onderbouwen moet je het achterwege laten.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:41

Volgens mij is het meer een poging om 'wie heeft het laatste woord' of wie d'r wint ofzo.. hoeven en rassen etc.etc. :=

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:41

Alet74 schreef:
Lees al een hele tijd mee. Ik krijg toch sterk het gevoel dat hier een soort van hetze wordt gevoerd door een aantal personen tegen Sjef Jansen en zijn 'gevolg' (om het maar even oneerbiedig zo te benoemen). Het lijkt me lastig discussiëren met mensen die -zo lijkt het - iets tegen deze mensen hebben.
Ik krijg een beetje het gevoel dat er meer achter zit, maar dat kan ik mis hebben.
Het is een beetje flauw om te roepen dat er van alles gebeurt bij kunstlicht, maar dan verder niet toelichten wie, wat en waar. Dan kan iedereen wel van alles gaan roepen, als je iets niet kunt onderbouwen moet je het achterwege laten.

_/-\o_ was net iets in dezelfde lijn aan het typen.
Ok, ik had HS hoger ingeschat, omdat ik het zeker niet met alles van hem oneens ben, maar sorry als je roept moet je wel kleur kunnen bekennen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:43

Lees de handleiding, staat de ware rede in.