die ga ik erin houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die ga ik erin houden
Ann..(//) schreef:ik vind het maar belachelijk, beetje met een zweep op een paard zijn hoofd slaan, dat doen mensen toch ook niet bij haar? dat beest wordt hartstikke bang! vind je het gek dat hij steigert en naar een her-opvoed stal is geweest. :S
ik vind het maar dom..
annemariej schreef:wahaha aansporen
aerdenhout1 schreef:Willen KiWiKo en suleilitha niet zo verekte snel gaan met antwoorden!!!!! Ik kan jullie niet bijhouden ja!!!!
Ann..(//) lees eerst eens het topic door en als je dan een antwoord geeft, geef dan ook meteen de oplossing!!
Heb jij ooit wel eens op een paard gezeten dat steigerd??
???????
KiWiKo schreef:ik ken ze die alleen maar hoger gaan als ze er een op de kont krijgen
annemariej schreef:oke ik stop nu ik heb zelf een hele liefe pony die niet stijgert dus maar ik wou even mijn mening geven dat ik het zelf zielig vind om mijn pony of een steigerend paard tussen zij/haar oren te meppen met de zweep maar als het echt erg aan toe gaat dan zal het wel moeten volgends jullie
daar ben ik zupper trots op
annemariej schreef:ja heb nog niet echt mee gemaakt dat een paard helemaal recht overeind stond maar dat weet ik dan ook niet maar ik zou dan niet een klap op de kop geven maar ik weet ook geen andere oplossing maar ik had nog even een vraag als je paard dan stijgerd heb je dan wel de tijd om je paard dan een klap te verkopen ?????? want je moet je dan wel geod vast houden toch???
liberty22 schreef:nou nee , is echt not done.
Een paard kan alleen maar steigeren als die stilstaat of bijna stilstaat , voorwaarts rijden dus.
.. Het is een jonge donder, dus gewoon weer lekker doorrijden en doen alsof je neus bloed
. Dit werkt prima, niet het gevecht aangaan, juist meer vertrouwen geven, dat het werken en het MEEwerken erg fijn is!! Dus gewoon weer je werk hervatten en ook juist weer belonen als het paard braaf zijn werk hervat!!