Er stond op: "Het einde van de valse religie is nabij!"
Zou zo in het plaatje hier passen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrza schreef:Ik vond net een folder in mijn brievenbus van, jawel.....: De Jehova's!
Er stond op: "Het einde van de valse religie is nabij!"
Zou zo in het plaatje hier passen
Tyrza schreef:Ik stuur ze gewoon linea recta door naar Q
Aimee schreef:Dat ging tenminste om een gepubliceerd onderzoek, dat ook al een peer-review had doorstaan.Ik kan mij nog een onderzoek herinneren van één of andere vreemde duitse vogeldie relevante negatieve onderdelen van zijn onderzoek achterwege liet....
Tyrza schreef:in stap en draf, met en zonder ruiter, in 6 verschillende "standjes":
1- vrij (unrestrained)
2- Standaard positie ( voor ll)
3- neus achter ll
4- hals lager en geflexed
5- extreem voor ll
6- VWNW
.. knip..
Bij 1 en 6 was er geen verschil in gewicht bij VH en AH, bij 5 kwam meer gewicht op AH en 3 en 4 bleven neutraal.
horseyfries schreef:Dus over het VH en AH gewicht kon men bij de LDR versies géén conclusies melden.over neutraal en geen verschil: neutraal betekende dat ze geen conclusies aan de uitslagen konden verbinden).
horseyfries schreef:Lausanne, niet GDF.Nee hoor, je had zelf aangegeven dat je een informant had in Lausanne:
Karl66 schreef:Nee hoor, ik uitte hooguit wat redeneerbare extrapolaties en riep op om het paard het voordeel van de twijfel te geven.Maar Q, jij was degene die met dat onderzoek in de hand dingen liep te roepen die totaal niet uit dat onderzoek te halen waren.
Pipo schreef:Lijkt me stug, paardrijden heeft me namelijk al erg geholpen bij het vormen van mijn mening. Echter, niet alléén paardrijden; ik kijk ook nog wel eens wat verder. Misschien is dàt wel het verschil?QQQQ ga paardrijden ipv de hele dag erover l*llen, dan krijg je vanzelf een andere mening.
Mireille1970 schreef:Na "ROOD" wacht jij op "LDR"?Wanneer zou Marco Borsato met een nieuw nummer komen?
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Na "ROOD" wacht jij op "LDR"?Wanneer zou Marco Borsato met een nieuw nummer komen?
QQQQ schreef:Nee hoor, ik uitte hooguit wat redeneerbare extrapolaties en riep op om het paard het voordeel van de twijfel te geven.
Lijkt me stug, paardrijden heeft me namelijk al erg geholpen bij het vormen van mijn mening. Echter, niet alléén paardrijden; ik kijk ook nog wel eens wat verder. Misschien is dàt wel het verschil?![]()
kataklopje schreef:Ja, en dan moet iedereen in de nieuwste collectie van Anky naar de concerten
Aimee schreef:Als je paardrijdt moet je niet continue naar je paard kijken hoorDeze twee stukjes rijmen niet met elkaar....
Als het paard de doorslag moet geven, waarom kijk je dan continu de boeken in ipv naar je paard als je aan het paardrijden bent
Aimee schreef:Iedere ruiter (m/v) die denkt dat ie dat niet hoeft houdt zichzelf hééééééééél erg voor de gek!Je moet duidelijk nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel véél leren........
horseyfries schreef:Gratis Tip van de dag: Probeer niet een uitspraak die je toch al niet snapt te "verbeteren"Misschien moet je je onderschrift nog iets aanpassen Q:
"vele wegen leiden naar Rome, maar als je toch nergens heengaat maakt het helemaal niet uit welke weg je kiest, je komt toch nergens...."
QQQQ schreef:Iedere ruiter (m/v) die denkt dat ie dat niet hoeft houdt zichzelf hééééééééél erg voor de gek!
Gratis Tip van de dag: Probeer niet een uitspraak die je toch al niet snapt te "verbeteren".
QQQQ schreef:Aimee schreef:Iedere ruiter (m/v) die denkt dat ie dat niet hoeft houdt zichzelf hééééééééél erg voor de gek!Je moet duidelijk nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel véél leren........horseyfries schreef:Gratis Tip van de dag: Probeer niet een uitspraak die je toch al niet snapt te "verbeteren"Misschien moet je je onderschrift nog iets aanpassen Q:
"vele wegen leiden naar Rome, maar als je toch nergens heengaat maakt het helemaal niet uit welke weg je kiest, je komt toch nergens....".
Aimee schreef:Doe ik. Alleen is voor mij openstellen niet hetzelfde als alles klakkeloos aannemen.Ook een tip voor jou: als je weet dat je nog veel moet leren, stel je dan ook open voor dat wat je nog moet leren.
QQQQ schreef:Doe ik. Alleen is voor mij openstellen niet hetzelfde als alles klakkeloos aannemen.
QQQQ schreef:Karl66 schreef:Maar Q, jij was degene die met dat onderzoek in de hand dingen liep te roepen die totaal niet uit dat onderzoek te halen waren.
Aimee schreef:ZEKER niet voor iedereenDat laatste geldt voor iedereen in dit topic, anders zouden ze hier geen berichten plaatsen
Karl66 schreef:Nee, maar meerdere peers hebben wel vergelijkbare extrapolaties gepubliceerdEn jouw extrapolaties zijn ook gepubliceerd en aan een peer-review onderworpen?
Karl66 schreef:De extrapolaties kunnen nog steeds kloppen - zijn nog steeds volledig logisch. Minstens even logisch als de andere verklaringen, vandaar dat ik vraag om het paard het voordeel van de twijfel te geven.Nog los van het feit dat jij eraan vast bleef houden terwijl er logischere verklarigen waren.