Tyrza schreef:QQQQ Ik heb dat onderzoek niet gedaan, heb enkele aantekeningen gemaakt. Er werd VEEEEEEL meer verteld. Maar die specifieke vragen had je zelf maar moeten vragen, alhoewel waarschijnlijk al je vragen wel beantwoord hadden kunnen worden.
Ik weet dat jij het onderzoek niet hebt gedaan, maar je zegt dat het HELE paard is bekeken, maar je komt enkel met een verhaal over de rug. Heb je over de rest niets aangetekend of hebben ze over de rest niets verteld?
Ongetwijfeld was er een antwoord geweest op mijn vraag, maar zoals ik al 6x roep: Ik wacht liever de ECHTE conclusies van dit onderzoek af en daarna zal ik de inhoud van het onderzoek willen zien.Karl schreef:Q, je geeft anders net zelf een hele serie redenen waarom jij (met de nadruk op jij) die resultaten niet valide vindt. Ik snap eigenlijk niet waarom ze jou het onderzoek niet laten uitvoeren, jij hebt er blijkbaar veel meer verstand van dan de wetenschappers.
Het zijn redenen waarom ik de resultaten wellicht niet valide zou kunnen vinden. Als de wetenschappers hun werk goed doen, zullen die redenen er niet zijn. (enne, ik ben wetenschapper
)