Karl66 schreef:Blijkbaar hadden ze dus geen behoefte om met jou te discussieëren

Neeh
. Onmogelijk 
horseyfries schreef:Waarop baseer je je mening dat David zo'n goede instructeur is Q?
Op het positieve effect dat zijn lessen op de paarden hebben, voornamelijk. horseyfries schreef:Wat betreft je opmerking over Monty Roberts, je suggereert wel dat je niets meer van hem kan leren omdat je het al gezien én toegepast hebt. Wat bedoelde je anders met die opmerking?
Dat ik dat deel van zijn boodschap die voor mij persoonlijk nuttig is heb begrepen en weet toe te passen. Ik heb geen problemen met laden of andersinds vanaf de grond waar ik nog meer voor nodig heb, en ook geen behoefte om die problemen op te zoeken. Ik kan vast nog meer van hem persoonlijk leren, maar ik denk niet dat ik nog zo veel meer kan halen uit het bekijken van meer van zijn shows. Héél indrukwekkend als je het voor het eerst ziet en zeker een aanrader voor iedereen die het nog niet kent
.
Aimee schreef:Niets nieuws? Jij begrijpt LDR niet, jij hebt dus helemaal geen nieuwe info nodig... maar eerst eens goede uitleg direct vanaf de bron.
Als het een methode is die jij sowieso niet gaat gebruiken, waarom dan al die moeite op bokt om LDR zwart te maken
Ik stel vragen. Als men behoefte heeft om die te beantwoorden, dan kunnen ze dat doen: Schrijf er een goed boek over of zo - da's goedkoper en zinvoller. Heeft Tineke in d'r nieuwe boek een stukje aan gewijd; die zal ik ongetwijfeld nog eens lezen.
Verder mag jij me dan vertellen wat er voor nieuws is gekomen - je hebt wel gelijk: GOEDE uitleg zou echt iets nieuws zijn, maar wat ik er zo van hoor, is die er niet geweest. Ook de sfeer schijnt niet echt een goede te zijn geweest om een open discussie over dit onderwerp te voeren.
Aimee schreef:Oh... dus als ik iets negatiefs over David zeg, dan kan ik niet over hem oordelen...
Ik ga met jou niet over David discussieren; dan gaan die andere mutsen weer klagen dat ze met een jankende Aimee zitten
.
Aimee schreef:Maar als jij Anky tot op het bot afkraakt,
terwijl je de moeite niet neemt om haar eigen uitleg en rijderij aan te horen en te bekijken... dan moet ik jou uitspraken wel als goede oordelen zien
Ik kraak Anky niet tot op het bot af hoor, of ze heeft wel een héél dun velletje
. Ik BLIJF die moeite niet nemen, DAT klopt. Ik heb haar verhaal al meer dan eens aangehoord in verschillende clinics die ze hierover heeft gegeven, en ontelbare versies van datzelfde verhaal van haar trouwe volgelingen. Meer moeite dan menig pro-LDRer lijkt te nemen om de beweegredenen van de tegenstanders te begrijpen.
Aimee schreef:Ooit eens bij stil gestaan dat jij een nobody bent?
Nee hoor, helemaal niet nodig. Ik weet precies wie ik ben en waar ik sta. Jij echter niet en dat zal wel altijd zo blijven
.
Aimee schreef:Waarom zouden Anky en Sjef specifiek met jou willen debateren? Zij organiseren een forum waarbij iedereen die tegen hun methode is, van harte welkom is.... jij bent niet in de positie om een uitnodiging van hen te verwachten, zij zijn in de positie om een discussie aan te gaan met mensen zoals jij wanneer zij die mogelijkheid bieden.
Get a life woman en leer sarcasme en ironie te herkennen.
horseyfries schreef:"Transparanter dan dit kunnen we niet zijn. En als mensen dan nog blijven zeuren, zetten ze zichzelf in hun hemd".
Vrij vertaald: "Meer weet ik er ook niet over"