Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goofy44 schreef:In het krantenartikel staat: Prof.
horseyfries schreef:De Telegraaf was het toch??![]()
![]()
Het is al knap dat ze dicht in de buurt komen.....
Tyrza schreef:Ik was niet uitgenodigd en betalen vond ik ECHT te duurPaardentango, QQQQ en alle andere consorten: ik vind het vreselijk spijtig dat jullie niet zijn geweest. Echt, dat meen ik. Vandaag werd zowel wetenschappelijk (theoretisch) als practisch uitgelegd wat LDR inhoud en je had van alles kunnen vragen aan de experts!!
Tyrza schreef:Ik vind het wel dapper dat ze zich in het hol van de leeuw heeft gewaagd. Jammer dat ze niet beter wist te reageren. Inderdaad gemiste kans.Ze werd er dus niet geloofwaardiger op, wat ook zijn weerklank in het publiek had.
Mireille1970 schreef:mannelijke journaliste
Mireille1970 schreef:Het is helaas een weinig inhoudelijk stuk, maarja, Telegraaf hèGoofy44 schreef:Zie ook: de Telegraaf, pagina T18, van woensdag 1 november 2006.
Is dat een goed, juist en reeel stuk?
QQQQ schreef:Ik was niet uitgenodigd en betalen vond ik ECHT te duur
Tyrza schreef:ik vind het vreselijk spijtig dat jullie niet zijn geweest. Echt, dat meen ik. Vandaag werd zowel wetenschappelijk (theoretisch) als practisch uitgelegd wat LDR inhoudt en je had van alles kunnen vragen aan de experts!!
QQQQ schreef:Ik was niet uitgenodigd
Aimee schreef:GOEDE les, waar ik echt persoonlijk wat aan had wel ja. De kans dat ik deze info zal gaan toepassen was heel klein geweest en Monty had ik al gezien en toegepastHier kan ik me echt alleen maar enorm over verbazen....
Goede informatie/les/GDF is NOOIT te duur.... het kan wel veel geld zijn, maar dat is een dergelijke manifestatie ook wel waard. Zéker als je zo'n standpunt hebt als jij.....
kataklopje schreef:Vergeet de rijtechnische bezwaren nietAndere gevolgen van LDR (mentale effect en zo op paarden bijv) zijn met het onderzoek van Van Weeren niet bewezen.
kataklopje schreef:Ikkuh welEn ik ga dan gewoon maar één dag, hahahaha
QQQQ schreef:kataklopje schreef:Ikkuh welEn ik ga dan gewoon maar één dag, hahahaha
Had je je andere kaartje toch aan mij kunnen geven
Volgend jaar dan maar
QQQQ schreef:Het is helaas een weinig inhoudelijk stuk, maarja, Telegraaf hè.
QQQQ schreef:Tyrza schreef:Ik was niet uitgenodigd en betalen vond ik ECHT te duurPaardentango, QQQQ en alle andere consorten: ik vind het vreselijk spijtig dat jullie niet zijn geweest. Echt, dat meen ik. Vandaag werd zowel wetenschappelijk (theoretisch) als practisch uitgelegd wat LDR inhoud en je had van alles kunnen vragen aan de experts!!Tyrza schreef:Ik vind het wel dapper dat ze zich in het hol van de leeuw heeft gewaagd. Jammer dat ze niet beter wist te reageren. Inderdaad gemiste kans.Ze werd er dus niet geloofwaardiger op, wat ook zijn weerklank in het publiek had.Mireille1970 schreef:mannelijke journalisteBeetje jouw type?
![]()
QQQQ schreef:Aimee schreef:GOEDE les, waar ik echt persoonlijk wat aan had wel ja. De kans dat ik deze info zal gaan toepassen was heel klein geweest en Monty had ik al gezien en toegepastHier kan ik me echt alleen maar enorm over verbazen....
Goede informatie/les/GDF is NOOIT te duur.... het kan wel veel geld zijn, maar dat is een dergelijke manifestatie ook wel waard. Zéker als je zo'n standpunt hebt als jij...... Was jij als vol-betalende gast op het GDF?
Het symposium van Ulrike was ook zeer informatief, zeker voor iemand met een standpunt en achtergrond als jij. Was echter véél goedkoper, maar waar was je?
(daar was ik wel op uitnodiging)
kataklopje schreef:Vergeet de rijtechnische bezwaren nietAndere gevolgen van LDR (mentale effect en zo op paarden bijv) zijn met het onderzoek van Van Weeren niet bewezen.kataklopje schreef:Ikkuh welEn ik ga dan gewoon maar één dag, hahahaha
Had je je andere kaartje toch aan mij kunnen geven
Volgend jaar dan maar
QQQQ schreef:GOEDE les, waar ik echt persoonlijk wat aan had wel ja. De kans dat ik deze info zal gaan toepassen was heel klein geweest en Monty had ik al gezien en toegepast. Was jij als vol-betalende gast op het GDF?
Het symposium van Ulrike was ook zeer informatief, zeker voor iemand met een standpunt en achtergrond als jij. Was echter véél goedkoper, maar waar was je?
(daar was ik wel op uitnodiging)
kataklopje schreef:Daar doe ik niet moeilijk over hoorEhm, dan had je met een kaartje om je nek moeten lopen waar 'kataklopje' op staat.
horseyfries schreef:Zou goed kunnen, maar ik zit niet in de luxe positie dat ik alles opzij kan zetten om op het GDF aanwezig te zijn - niet qua tijd, en niet qua financiën.Denk je niet dat als de hele wereldtop aanwezig is je altijd wel iets zult horen waar je wat mee kunt?
horseyfries schreef:Wie heeft het over één keer? Wie zegt dat ik alles wil weten wat hij weet? Of alles wil doen wat hij doet? Gelukkig heb je de gave van het maken van "aannames" wel - nu nog de juiste aannames...Monty heb je al gezien en toegepast? Dus één keer zien en jij weet alles wat de man weet?
Chips, dat ik die gave toch niet heb....
Aimee schreef:Geloof ik graag, maar niet voor elke prijsPrecies.... GOEDE les... jij zou persoonlijk zeer veel hebben aan rechtstreekse uitleg over LDR door dé LDR-experts, absolute experts. Dan pas zou jij weten waar je het hier eigenlijk überhaupt over hebt.
Aimee schreef:Voor GOEDE zitles, kan je gerust naar UlrikeAls ik klassieke les wil, dan ga ik naar een GOEDE klassieke instructeur en niet naar UlrikeKost wat, maar dan heb je ook wat.
Aimee schreef:Slappe smoesjesOverigens was ik niet op het GDF omdat ik tentamenweek had en begrafenis van m'n oma.
QQQQ schreef:Geloof ik graag, maar niet voor elke prijs. En voor jou is dat misschien niet veel geld, maar ik besteed dat soort bedragen liever elders.
Voor GOEDE zitles, kan je gerust naar Ulrike. Overigens, op dat symposium was David ook nog, dus er was zeker GOEDE klassieke instructie aanwezig
.
Slappe smoesjes.
Ik moest werken.
Aimee schreef:Als ik hoor wat er op het GDF over LDR is besproken (van verschillende kanten), dan ben ik HÉÉL blij dat ik daar mijn geld niet aan heb vergooidVoor mij telt elke cent... heb dergelijke bedragen in principe niet eens te besteden...
Maar als ik geld wil besteden omdat ik iets veel geld waard vind, dan valt geld te maken.
Waarom besteed jij geld liever elders? Kennelijk vind jij dat LDR nogal belangrijk, anders zou je niet continu zo'n hetze voeren.
Aimee schreef:Iets anders dan David? Op basis van wat kom je tot die conclusie? En wat versta jij er dan onder? David en Kottas staan bij mij wel "on top".Onder GOEDE klassieke instructie versta ik toch iets anders![]()
Aimee schreef:In deadline-season kan je daar helaas geen vrij van nemen, deadlines zijn ook eenmalig namelijkHet is maar wat je slappe smoesjes noemt hè....
Van werken kun je vrij nemen, tentamens worden slechts twee maal per jaar gegeven en een begrafenis is toch echt eenmalig.
QQQQ schreef:Als ik hoor wat er op het GDF over LDR is besproken (van verschillende kanten), dan ben ik HÉÉL blij dat ik daar mijn geld niet aan heb vergooid.
Tyrza schreef:Nee hoor, daar hoef ik niet bang voor te zijnHoezo? bang dat je hele theorie wordt weerlegd??
Tyrza schreef:Had me dan uitgenodigd!!Dat hadden we JUIST jouw input nodig!!
QQQQ schreef:Tyrza schreef:Had me dan uitgenodigd!!Dat hadden we JUIST jouw input nodig!!
Tyrza schreef:QQQQ schreef:Had me dan uitgenodigd!!Dat hadden we JUIST jouw input nodig!!![]()
Tyrza schreef:Als je slim bent vanuit je bedrijf.Jah, ik heb het ook uit mijn eigen zak moeten betalen hoor ...![]()
Tyrza schreef:Jullie hebben MIJ nodig zeg je, en dan mag IK betalen? Ja maar ZO werkt het nietMaar ik had je in dit topic al uitgenodigd![]()