Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) lekker lastig met mijn drang om wedstrijden te willen rijden.
Romy_Tinky schreef:Ik vind zelf iedereen die een fjord rijd in de dressuur super dapper en fanatiek! aangezien dat er bijv. vaak veel kritiek word gegeven of mensen je raar aankijken als jij de Z-ring ofzo komt inlopen.
Ik vind niet iemand per definitie dapper en fanatiek als hij/zij ervoor kiest met een bepaald ras te rijden. Fanatiek ben je als je toch doorgaat als het tegenzit. Als je er in weer en wind op zit, als je kritisch naar jezelf durft te kijken etc. Dapper ben je als je toch weer opstapt nadat je er flink afgegooit bent. Met wat voor ras je rijdt heeft daar dus geen r**t mee te maken.
)Romy_Tinky schreef:Maar dat vind ik juist er leuk uitzien!
) moet gewoon de onderdelen correct laten zien. En dan ook nog het liefst met wat extra's.
Hooguit voor kleine kinderen op kleine shetlanders in bixirubrieken.albertnap schreef:Dan nog één serieuze opmerking voor iedereen met een fjord in de dressuur: doe gewoon je ding, heb er plezier in en wees je er vooral van bewust dat je op een fjord zit met zowel zijn voor- als nadelen!
YentlKG schreef:Ik vindt het wel kunnen.. zou niet weten waarom niet

mhollander schreef:volgens mij moet je in een bep. klasse(dacht een van de hogere klasses) een ponie of paard van minimaal 1,45 hebben. Dacht ik hoor maar weet het niet zeker. Heb ik nl een keer gehoord. Was iemand die reed met een haf maar kon geen klasse hoger omdat hij of zij niet groter was dan 1.45m

albertnap schreef:Dan nog één serieuze opmerking voor iedereen met een fjord in de dressuur: doe gewoon je ding, heb er plezier in en wees je er vooral van bewust dat je op een fjord zit met zowel zijn voor- als nadelen!
Succes allemaal!

jasmijn78 schreef:Wellicht weet Albert Nap dit? Die wil ZZ-licht gaan starten met een Fjord. Ik neem aan dat hij heeft nagevraagd of dit ook met een pony mogelijk is?
)