Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hehehe. Tsja, als dat echt zo is dan ben ik bang dat 95% van Bokt niet mee kan doen met deze discussie... Op dit moment ben ik niet van je stelling overtuigd, maar stiekem hoop ik wel dat ik ooit zo'n paard zal ontmoeten
Citaat:Op het moment dat mensen denken dat ik het hier over je htk z paard heb, dan lopen de verhoudingen al scheef
Heb je er ooit wel over nagedacht dat wat ik een boek staat ook gebaseerd is op daadwerkelijke ervaring en dat het dus eigenlijk op het zelfde neerkomt alleen dat diegene die alles zelf wil uitvogelen en niks van een ander aanmeent er 20x langer over doet dan iemand die bereid in informatie van andere mensen aan te nemen? Ik weet echt wel dat jij waarschijnlijk meer ervaring hebt met paarden dan ik, ik rij nog maar 13 jaar dus tja dan kun je niet alles zelf uitgevonden hebben. Ben daarom super blij dat het schrift uitgevonden is en dat ik van boeken kan leren, zodat ik niet eerst allemaal fouten hoef te maken en van schade en schande wijs moet worden. Scheelt een hoop paardenleed. Maar ik vind het wel appart dat je eerst beweert dat ik totaal geen ervaring heb en alles uit een boekje heb geleerd en vervolgens met deze tekst aan komt zetten:Citaat:en dat die ander haar kennis is gebaseerd op daadwerkelijke ervaring en niet op wat er in een boekje staat.
Citaat:maar ga er gewoon eens van uit dat een ander gelijk kan hebben
Citaat:en dan zie je dat er meer mensen zijn die precies begrijpen wat ik bedoel........
dan kan je er van uit gaan dat er ergens iets van waarheid in zit.
KiWiKo schreef:Geldt ook voor jou.maar ga er gewoon eens van uit dat een ander gelijk kan hebben......
superwoman schreef:Vind het erg jammer dat er zo gereageerd wordt.
Dat JIJ (iemand die zich aangesproken voelt) de ervaring niet kent, wil niet zeggen dat het ook niet ervaren kan worden.
Om maar eens verder te gaan over de wereld, dat vroeger enkele geloofden dat de wereld rond was, bleken ook gelijk te hebben...
Dat iemand het niet of juist wel gelooft, prima, maar laat elkaar in hun waarde.![]()
Een discussie is het niet.
De argumenten zijn eerder persoonlijk en gaan niet over het onderwerp.
samirah schreef:Of als jong dier (net ohz) dat nog erg veel moeite heeft met haar balans en compleet uit haar dak gaat omdat de galop niet wil zoals zij wil. Dan heb je als ruiter zoiets van doe maar rustig aan het is een begin, en ondertussen gaat je paard compleet uit haar dak om dat ze zo gedreven en perfectionistisch is.
Hoe moeilijker het is wat je vraagt hoe mooier ze het vindt en hoe makkelijker ze de dingen oppikt.Die wil presteren, wil vooruit, is een perfectionist op een idiote manier.