Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Twiggy2008 schreef:Ach, jaren geleden beweerde men hier op bokt al dat het 'een hype' zou zijn, maar ondertussen zijn steeds meer ruiters bitloos gaan rijden of hebben zich er voor open gesteld en zich er wat meer in verdiept. Toch leuk!
Twiggy2008 schreef:Wat ik met zaken als bewust bitloos rijden, dus ook niet bepaald een drama vind.
Concetto, ik ben als bitloze ruiter niet bepaald een voorstander van hackamores.![]()
Heb ook zo mijn kritiek op bepaalde bitloze optomingen en dit is er eentje van, waar ik niets mee heb.
Cassidy schreef:Hoho! Je hebt mechanische hackamores en gewone hackamores. En onder gewone hackemores vallen touwhalsters en bosal. Niets mis mee, als je er mee om weet te gaan (vooral de Bosal).
Twiggy2008 schreef:Concetto, waar ben je naar op zoek?
concetto schreef:Ben 1 en al oor!!!!
Wat voor bit of balsem?
En over welke vitamine heb je het?? Of allergie natuurlijk?
Yamcha schreef:Ik heb weleens een springruiter met een bosal zien springen, hoor![]()
Yamcha schreef:Ik heb weleens een springruiter met een bosal zien springen, hoor![]()
concetto schreef:Lusitana: bedankt voor je uitleg.
Ze is hier nu twee jaar en in die tijd erg slecht in haar vel, qua haren enz.. Slecht verharen, grovere haren minder glans.
heb haar dit jaar voor het eerst geschoren.
Ik heb naast haar allemaal volbloeden die nergens last van hebben, ik heb draversbrok en muesli van een goed merk enz..
Maar in jouw zink en zoutverhaal kan ik me helemaal vinden! Bedankt, ga dit eens opzoeken.
Twiggy2008 schreef:Maar ben je dus op zoek naar een goede bitloze optoming? Of een ander bit? (wat ik me niet kan voorstellen, met haar probleem).
Twiggy2008 schreef:Mooie foto!!! Mag je met een bosal officiele wedstrijden rijden, joh? Hier in NL ook? Wist ik niet.....
Vind dit er al een stuk fijner uitzien dan met een mech. hack.