Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDW1190 schreef:dik of dun, wat maakt het uit, als je maar goed meekomt met de gangen en niet zit te stuiteren, maakt het niks uit voor het paard..
Mindim schreef:DDW1190 schreef:dik of dun, wat maakt het uit, als je maar goed meekomt met de gangen en niet zit te stuiteren, maakt het niks uit voor het paard..
Wat een onzin, tuurlijk maakt dat wel wat uit. Vet reageert heel anders dan 'vlees'. Vet landt na de rest, dus de piekbelastingmoment van het paard duurt langer, hoe goed je ook zit. Even als borsten, maar dat kun je met een goede sport bh oplossen.
Snoevie schreef:haha ik heb hetzelfde probleem en dezelfde maat als jij,adil18ook na 20 kg te zijn afgevallen
biesje schreef:probeer maar een een goede te vinden in maat 65 F
ik moet ze op maat laten maken erg prijzig
Snoevie schreef:biesje schreef:probeer maar een een goede te vinden in maat 65 F
ik moet ze op maat laten maken erg prijzig
ik weet niet waar je woont,maar bij het winkeltje lijf&style in Hoorn hebben ze ook die maat standaard liggen,is alleen wel een winkel met wat luxere merken
Adil18 schreef:Puh, zoek jij maar eens ff snel een goede sportbh voor mijn 75E...! Ook wanneer ik 70 kilo weeg, die E-cup blijft...! Ik investeer veel geld in goede BH's en sportbh's, maar de eerste sportbh die mijn voorgevel compleet stilhoudt moet nog gemaakt worden hoor
Janine1997 schreef:oh dit slaat helemaal nergends op![]()
ik bekijk het altijd andersom haha, van die dunne ruiters die het zadel uit worden gesleurt naja bij ons op stal haha,
maar te dik om een amezone te zijn vind ik echt het stomste wat ik gehoord heb![]()
niet teveel van aantrekken
GJ9 schreef:Ja dat bedoelde ik dus met: ik zou weleens een fietswedstrijd willen doen met zo iemand. Volgens mij val je bijna van ellende uit elkaar als je zo mager bent en slecht eet.
Snoevie schreef:Wat een onzin, tuurlijk maakt dat wel wat uit. Vet reageert heel anders dan 'vlees'. Vet landt na de rest, dus de piekbelastingmoment van het paard duurt langer, hoe goed je ook zit. Even als borsten, maar dat kun je met een goede sport bh oplossen.
Puh, zoek jij maar eens ff snel een goede sportbh voor mijn 75E...! Ook wanneer ik 70 kilo weeg, die E-cup blijft...! Ik investeer veel geld in goede BH's en sportbh's, maar de eerste sportbh die mijn voorgevel compleet stilhoudt moet nog gemaakt worden hoor
eilleen333 schreef:GJ9 schreef:Ja dat bedoelde ik dus met: ik zou weleens een fietswedstrijd willen doen met zo iemand. Volgens mij val je bijna van ellende uit elkaar als je zo mager bent en slecht eet.
Ik ben dan rond de 1,72 gok ik, en ik weeg 52 kilo... Niet dat ik er blij mee ben, zou wel een maatje meer willen, mits het in verhouding is.
Maar je kan er nog van staan te kijken wat dunne mensen kunnen. Nee, ik ben gewoon geen goede sprinter, maar fietsen zou ik werkelijk uren vol kunnen houden. Hardlopen kan ik dan weer niet, maar skiën, schaatsen, skaten... Dat hou ik langer vol dan mijn zus die "normale verhoudingen" heeft. Ik denk dat dat wisselt per persoon.
Je zou het ook zo kunnen zien dat ik het makkelijker heb, omdat ik nog niet eens een overtollige gram hoef mee te zeulen, waar anderen 30 kilo bagage hebben. Maar ik denk dat de eeuwige gulden middenweg gewoon het beste voor je is.