Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Selinaa1 schreef:van vallen leer je toch?
jij durft op de ponys/paarden die een beetje pit hebben
de mensen die nooit vallen zullen ook nooit op zn paard hebben gezeten.
dus zal ik t maar zo zeggen hoe vaker je valt hoe meer je leert? haha

dan mag ik nog wel heel veel, ben in die jaren dat ik rij er 4 keer afgevallen. Ach... nog maar 96 keer, dat moet goedkomen toch?
Fiffill schreef:Bij ons op de manege zeggen ze altijd "je moet 100x vallen om een goede ruiter te worden"dan mag ik nog wel heel veel, ben in die jaren dat ik rij er 4 keer afgevallen. Ach... nog maar 96 keer, dat moet goedkomen toch?

.
, anders misschien iets meer dan 90
.
En wie dat zegt heeft volgens mij alleen nog maar de brave paardjes gezien (Dit is geen belediging, meer een soort voorbeeldje) Ik wil niet zeggen dat ik bij elke bok van mijn paard afval, totaal niet. Ik krijg heel wat bokken te verduren soms hoor :p Hoewel het een tijdje geleden is dat ik vliegles heb gehad (laatste keer was ong. 2 jaar geleden denk ik) ben je GEEN slechte ruiter als je van je paard af valt. Soms is je paard gewoon raar, maar dan ook echt gestoord. Ik ben er laatst bijna vanafgevallen binnen. Ik zat op een lief paardje (wel erg gestresst meesta; :p) en we waren aan het uitstappen maar ineens ging de radio keihard aan.