De 'Hollandsche school' wat is dat ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 01:18

Waarom zou U zich schuldig moeten voelen?
Met Vriendelijke Groet
Kadankovitch

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 11:51

Och Kadankovitch, dat is alleen omdat U zich na mijn 20 pagina's over paardengedrag (van de 170 in totaal) terug moet trekken. Dat is jammer en ervaar ik als een gemis.

Er is nog zoveel werk te doen, nog zoveel uit te leggen. Als daar de energie in gestopt kan worden zou ik in elk geval een blij mens zijn. Voorlopig ben ik dat ook, en in de gelukkige omstandigheden dat ik dat hier thuis op ons eiland kan.
Samen met de paarden en de andere dieren.

Er komt een dag dat we kunnen aan uitleggen hoe bijzonder de paarden zijn, en er komt ok een dag dat mensen de dieren weer kunnen gaan begrijpen. Wanneer weet ik niet, maar ik hoop snel. Ik ben op pagina 43 aanbeland met de correcties. Nog uh.... 127 te gaan.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 12:13

setteke schreef:
Dank je, Kandankovotich pff nog steeds een moeilijke naam voor mij. Wat is de datum van de 'gevreesde clinic" ik rij alleen als de professorr, fabersmid, horseyfries, Clarence, de ts modie en jij aanwezig zijn. Geen gezeur. Ik pas me aan, kan niet iedereen zeggen. Ik bied me vijwillig aan. Geen gezeik meer, gewoon doen.DATUM???
,

Ik pas me aan? maar ik rij alleen als de ....etc. Hoezo pas je je aan dan? Ik lees alleen maar een hoop voorwaarden. Lijkt me dan dat anderen zich vooral aan moeten passen? of zie ik dat verkeerd. Hoe dan ook, de format van de praktijkdag zijn afgesproken toch, dus heeft het volgens mij weinig zin om je aan te bieden, maar dat is mijn persoonlijke mening. Goede bedoeling, maar het zal wat mij betreft op dit moment niet aan de orde zijn. ;)

Paardentango

Re: De 'Hollandsche school' wat is dat ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 12:31

Is alles van de baan dan ?

FaberSmid

Re: De 'Hollandsche school' wat is dat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:37

Paardentango volgens mij schrijft vur dat niet, ik begrijp uit het schrijven van vur het volgende. Dat alleen van toepassing is wat er met de ontmoeting besproken is.
Ik denk dat het beter is dat de betreffende bokkers, dat per pb verder bespreken en uitwerken. En pas als alles vast staat plaatsen wat voor anderen van toepassing is. Juist door alles openbaar te beschrijven ipv per pb, email, telefoon en persoonlijk te bespreken. Is het uit de hand gelopen, door alle misverstanden en persoonlijke aanvallen.
Het zou zonde zijn als de praktijkdag niet zoals afgesproken kan door gaan. Het gaat immers om de paarden en paardensport, niet om de persoonlijke ego's.