Bit in de mond, brok in de keel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 21:07

bietjuhh schreef:
Twiggy2008 schreef:
Krijg ik morgen te horen dat ik nooit meer op hem kan rijden en dat hij nog pijnloos een fijn leven op het land kan hebben, blijft hij net zo goed. Ik geniet namelijk net zo goed ook van al het andere wat met het hebben van een paard te maken heeft. Bv. zijn leven buiten in de groep. Kan er uren naar kijken, zonder me ergens mee te bemoeien. Ik heb mijn paard niet alleen om te rijden. Jij? Jullie? Ik lees vaak zat dat mensen hun paard geen grasmaaier vinden, maar er echt wat mee willen..... Ik moet eerlijk bekennen dat het fijn is dat ik er op kan rijden, maar kan het niet, dan vind ik het ook prima. Hij blijft, hoe dan ook, hij is so happy in zijn kudde. :)

Ik probeer mijn paard niet te benaderen vanuit het oogpunt dat hij er alleen is voor mijn eigen plezier. Hij is bij mij voor het plezier van ons beiden. Vindt hij het niet fijn, dan vind ik het ook niet fijn. Dat kan ik oprecht zeggen. En dat betekent wel eens dat ik me aanpas aan hem en geloof me dat heb ik meerdere keren gedaan. Dat doe ik met alle liefde eigenlijk.

Mee eens!

Ook helemaal mee eens! :-)

Scum

Re: Bit in de mond, brok in de keel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 08:11

En bij deze, helaas een slotje wegens het off-topic blijven gaan. Ook nadat het topic al opgeschoond was van off-topic reacties.