Verder heb ik niks met het ras. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder heb ik niks met het ras.
suleilitha schreef:Je moet je bij Wessel wel voorstellen dat hij voor de normen van deze tijd zeker 100 kg, overgewicht heeft. Vroeger liepen de dekhengsten niet in de sport, dat maakt ook een heel verschil. Maar bij deze hengst was het zeker wel zo dat het hele fundament gewoon grof was, al is hij op de foto echt moddervet.

suleilitha schreef:Het type van nu verschilt bijna niks van het type van toen, alleen heeft het type van nu een iets fijnere botstructuur en veel minder overgewicht en meer spieren. Trouwens, Wessel heeft er altijd zo uitgezien als op de getoonde foto. Er werd behalve dekken in die tijd ook niks met de hengsten gedaan.
En tja, je zegt het zelf al, ik geloof ook niet dat je veel kennis hebt van het ras, geeft verder ook niet

horseyfries schreef:Ach, vroeg of laat kom je uit de kast....
Jetske schreef:horseyfries schreef:Ach, vroeg of laat kom je uit de kast....
Ik vind dat jullie een beetje doen alsof iedereen het Friese ras geweldig moet vinden....
Ik ben zelf helemaal weg van Friezen en ben ook blij dat ik binnenkort weer een Fries in m'n stal heb staan. Vind het geweldige paarden en ben helemaal weg van hun uitstraling en de gangen die ze hebben.