Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pauline schreef:Misschien ben je dan te vroeg er op gestapt...
Cassidy schreef:Als je al stickertjes wilt plakken, noem het dan realistisch. Er gaat gewoon heel veel fout bij het beleren, mede omdat teveel mensen denken dat ze het zelf kunnen doen,en daar niet altijd de capaciteiten en/of de begeleiding bij hebben.
IKbenEllen schreef:Nationaal rijden blijkt geen garantie te zijn
IKbenEllen schreef:Nou je HOEFT er niet op te stappen hoor, je mag ook een ander vak kiezenNeem aan dat je plezier in je werk hebt en er een al dan niet dik belegde boterham mee verdient.
Cassidy schreef:Mag het alsjeblieft veilig blijven? Ook als je met plezier je werk doet en er je geld mee verdient, geen paard, maar dan ook geen enkel paard is het waard om voor in een rolstoel, of erger nog, onder de graszoden te belanden.
IKbenEllen schreef:Nou je HOEFT er niet op te stappen hoor, je mag ook een ander vak kiezenNeem aan dat je plezier in je werk hebt en er een al dan niet dik belegde boterham mee verdient.
Cassidy schreef:Voor de paarden idd te hopen dat die hype heel snel overwaait. Wat niet ter correctie aangeboden wordt, beland maar al te vaak onnodig bij de slager.
Voorbeeld: [RT-P] paard lijkt hulpen niet meer te begrijpen?
(niet dat ik deze zo snel daar zie staan, maar als opleider moet je ook met dergelijke dingen kunnen omgaan. En het argument waarom met het uiteindelijk zelf gaat doen...tja...een losse kreet van "het stond me niet aan wat ik daar zag", daar kan ik toch echt niets mee.)
Danyla schreef:Pauline schreef:Misschien ben je dan te vroeg er op gestapt...
Oke, jij zou 3 maanden grondwerk willen doen en handen vol met geld betalen?
Dan ben je echt een van de weinige.
Lisa_Dries schreef:Als jij ergens bang voor bent doe jij toch ook niet alles wat anderen willen?:P