_Zsazsa_ schreef:Want als hij het er niet mee eens is, gaat hij iets verder dan wat staartgezwaai.
Opzich geen slechte eigenschap voor een paard, als een ruiter dan niet eerlijk is weet 'ie het wel meteen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Zsazsa_ schreef:Want als hij het er niet mee eens is, gaat hij iets verder dan wat staartgezwaai.
Sander_ schreef:_Zsazsa_ schreef:Want als hij het er niet mee eens is, gaat hij iets verder dan wat staartgezwaai.
Opzich geen slechte eigenschap voor een paard, als een ruiter dan niet eerlijk is weet 'ie het wel meteen.![]()
tamaramt schreef:ik vond de hele proef schandalig slecht
na de eerste staking was ze zelf de concentarie helemaal kwijt en nerveus en bracht dit op het paard over
ik riep meteen na het horen van de punten dat er een coorupt jurylid is en na enkele minuten zag ik al een oproep op bokt
duits jurylid wordt onderzocht op corruptheid
geen een paard zou mogen protesteren in de ring en dan toch nog zo n goede punten hebben
en idd vooral niet op het niveau waarop isabell rijd

_Zsazsa_ schreef:Alleen niet zo prettig op dit niveau

DendroFleur schreef:Er zat inderdaad veel spannig in. Bij meerdere paarden zag je de staart zwiepen maar geen een was zo onregelmatig in de piaffe. Ik denk dat hij zijn rugspieren maar eens moet gaan oprekken want het lijkt of die in de knoei kwamen.
Ik zou de protocollen wel eens willen zien.

Albert_Vaals schreef:Staken en verder foutloos, tis toch gewoon een kwestie van punten tellen?

Raggel schreef:In principe vind ik nog niet dat naar de rest van de proef gekeken hoeft te worden.. Als er zo'n grove ongehoorzaamheid in een proef voorkomt, mag deze combinatie geen zilver meer winnen.. Daarvoor vind ik dat het niveau te hoog is, zeker op de OS..