Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
varjo schreef:mensen dwingen hu paard in een hyperflextie,hoofd op kin als je dat beter begrijpt. Zelf rijdt ik niet zo, zou het niet over mijn hart krijgen.

varjo schreef:net voor de olympische spelen zag ik een filmpje over anky van grunsveld
varjo schreef:dus geen persoonlijke recherche.jullie geloven dus echt alles wat men je zegt.
Als je zegt dat je zo rijdt weet jet het toch wel beter of ik
KiWiKo schreef:vooral de 3defoto............. echt bizar die hyperflexie![]()
http://www.dressuurstalvanbaalen.nl/pag ... newstype=2
** schreef:
Nimmy schreef:ja nu wel...
idd wat een gruwel beelden
varjo schreef:zeg ga het niet blijven zeggen he ben baucherist(oude franse rijschool). Ik train straight to the point, heb geen 10 jaar nodig om iets te bereiken, en derbij het verzamelen gaat doormiddel van het verzamel effect, maar die gebruiken jullie niet.
Je zegt dat je met hyperflexions werkt dus weet je het veel beter of ik, jullie werken met kracht, ik niet simpel
Hoe moet een ruiter rijden om hyperflexie voor elkaar te boksen............ en dit is echt pas de 4de???? keer dat ik het aan je vraag....... varjo schreef:zeg ga het niet blijven zeggen he ben baucherist(oude franse rijschool). Ik train straight to the point, heb geen 10 jaar nodig om iets te bereiken, en derbij het verzamelen gaat doormiddel van het verzamel effect, maar die gebruiken jullie niet.
Je zegt dat je met hyperflexions werkt dus weet je het veel beter of ik, jullie werken met kracht, ik niet simpel
Nimmy schreef:varjo schreef:zeg ga het niet blijven zeggen he ben baucherist(oude franse rijschool). Ik train straight to the point, heb geen 10 jaar nodig om iets te bereiken, en derbij het verzamelen gaat doormiddel van het verzamel effect, maar die gebruiken jullie niet.
![]()
ahum je hebt me nooit zien rijden, wel fijn dat jij uitlegt hoe ik train... weet ik t zelf ook...
maar hoe bereik jij jouw doel dan? wat doe jij als je rijdt?
paardrijden op hoog niveau is topsport voor een paard, die jaren zijn voor een paard ook nodig om zn spieren te ontwikkelen en t mentaal te kunnen verwerken...
varjo schreef:zeg ga het niet blijven zeggen he ben baucherist(oude franse rijschool). Ik train straight to the point, heb geen 10 jaar nodig om iets te bereiken, en derbij het verzamelen gaat doormiddel van het verzamel effect, maar die gebruiken jullie niet.
KiWiKo schreef:Nimmy schreef:
![]()
ahum je hebt me nooit zien rijden, wel fijn dat jij uitlegt hoe ik train... weet ik t zelf ook...
maar hoe bereik jij jouw doel dan? wat doe jij als je rijdt?
paardrijden op hoog niveau is topsport voor een paard, die jaren zijn voor een paard ook nodig om zn spieren te ontwikkelen en t mentaal te kunnen verwerken...
eerst ikke.......... EERST IKKE!!![]()
varjo schreef:voor die kin naar de borst te halen, werkt men met zigzag bewegingen om dat hoofd daar te krijgen.
Mijn bronnen zegt Dominique olivier je iets?
KiWiKo schreef:varjo schreef:voor die kin naar de borst te halen, werkt men met zigzag bewegingen om dat hoofd daar te krijgen.
Mijn bronnen zegt Dominique olivier je iets?
dat is geen antwoord.......... dat is dom rijden en heeft niks met hyperflexie te maken.........
maar je mag voor de herkansing........ WAT moet een ruiter technisch voor elkaar hebben om die kop daar te krijgen?
Ik ben de beroerdste niet, iedereen verdient een tweede kans