Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weetergeen schreef:Sjonge jonge, gaan we weer! Mensen die commentaar hebben op Anky, ga eerst zelf eens leren paardrijden! Als je minimaal 10 paarden naar grandprix niveau hebt gereden dan heb je wat mij betreft recht van spreken, tot die tijd gewoon kop houden en lekker rond blijven hobbelen op je eigen paardje........

Ik zie het hele probleem niet. Ze wint heus niet 2 x goud als ze dr dieren zogenaamd zou mishandelen hoor.. Paarden zijn niet helemaal achterlijk.. 

Citaat:Het is maar goed dat veel mensen niet weten hoe Anky de passage zo mooi heeft bij haar beesten.

Citaat:lekker een paar weken mogen vegen en stallen uit mogen doen daar voor een stage, en ben je nu helemaal op de hoogte van hoe het er op een topstal aan toe gaat?
) en de duitsers hebben ook weer een andere manier van trainen, so what??
weetergeen schreef:Sjonge jonge, gaan we weer! Mensen die commentaar hebben op Anky, ga eerst zelf eens leren paardrijden! Als je minimaal 10 paarden naar grandprix niveau hebt gereden dan heb je wat mij betreft recht van spreken, tot die tijd gewoon kop houden en lekker rond blijven hobbelen op je eigen paardje........
stef schreef:weetergeen schreef:Sjonge jonge, gaan we weer! Mensen die commentaar hebben op Anky, ga eerst zelf eens leren paardrijden! Als je minimaal 10 paarden naar grandprix niveau hebt gereden dan heb je wat mij betreft recht van spreken, tot die tijd gewoon kop houden en lekker rond blijven hobbelen op je eigen paardje........
En zolang je dat niet hebt heb je geen recht op je eigen mening?
Bullshit
iedereen mag zijn/haar mening over wat dan ook hebben. Alleen moet je die mening wel kunnen onderbouwen
rockey schreef:ik ben benieuwd hoe de mensen die dit soort topics plaatsen , thuis rijden? aan het halster? of helemaal niet? want is toch ook sielug een mens op een paard zijn rug
magda_90 schreef:rockey schreef:ik ben benieuwd hoe de mensen die dit soort topics plaatsen , thuis rijden? aan het halster? of helemaal niet? want is toch ook sielug een mens op een paard zijn rug
Offtopic, dat vind ik een foute opmerking. Mensen die hun mening neerzetten rijden niet altijd met een halster oid, beetje raar die zin
rockey schreef:stef schreef:En zolang je dat niet hebt heb je geen recht op je eigen mening?
Bullshit
iedereen mag zijn/haar mening over wat dan ook hebben. Alleen moet je die mening wel kunnen onderbouwen
eigen mening hebben is zeker toegestaan, maar niet praten als je niet eens weet waar je het over hebt
Relaxed schreef:In het algemeen zijn het vaak wel mensen die zo kortzichtig reageren die zelf niet of nauwelijks rijervaring hebben..
magda_90 schreef:Relaxed schreef:In het algemeen zijn het vaak wel mensen die zo kortzichtig reageren die zelf niet of nauwelijks rijervaring hebben..
Dus dan druk je meteen die stempel op diegene die hier reageren? En net als die opmerking hebben dat als je geen GP rijdt je geen commentaar mag hebben is ook zo waardeloos.
En die opmerking over GP rijden was niet van mij
Natuurlijk is het niet zo dat als je geen GP rijdt je ook nergens wat vanaf weet