Huertecilla schreef:Er liggen óók zinvolle, zelfs nuttige dingen in menig ruiterzaak doch.... hoeveel van het totaal? Staat dat ook maar bij benádering in verhouding tot de totale omzet?
Is de vliegenmeuk het enige wat júllie toevallig wél nuttig vinden uit de opsomming?! Die opsomming is niet uitputtend noch heilig en het verdedigen van de vliegenmeuk een glasheldere illustrering van het punt.
Je opsomming was nou niet bepaald mijn toptien van aankopen bij de ruitersportzaak, nee. Een hoofdstelletje (lage neusriem), teugels en dekens zijn incidenteel wel eens voorgekomen in de afgelopen 2 jaar, voor de rest vooral vliegenmeuk
Als ik straks in GB ben haal ik daar nog een paar rijbroeken (jodhpurs) en misschien nog wat flauwekul als een Thelwellkalender of zoiets. Nuttige zaken die ze daar verder hebben wat mij betreft: singels, beugelriemen, harnachementhangers, caps, halsters/halstertouwen, boeken, jassen, zadeldekjes en de Paard&Spul.
En wat geeft het dat sommige dingen niet nuttig zijn, maar vooral leuk? Jij houdt toch ook van leuke outfits? Daar zit een leuk deel van de omzet van een ruitersportzaak, hoor

gelukkig verkoop je wel meer dan dat , zou triest zijn als het daar om zou hangen
) hioefvet maar dan wel die ene die bewezen is positief te werken bij with line desease , glansspray uh ja maar als antiklit (ook goed ?) krachtvoer hebben we niet (gebruiken we ook erg weinig van) voedingssupplementen ja
) vliegenmaskers ja en vliegenmeuk ook ! wil je hier ook echt wel graag hebben
dekens weinig .. ja vliegen dekens